Advanced search

Moet de Krijgsmacht investeren in crisiscommunicatie?

(2000) CONTACT. 118(april 2000). p.77-90
Author
Organization
Abstract
Crisiscommunicatie is een essentieel onderdeel van corporate communication. Organisaties schenken steeds meer aandacht aan dit onderdeel. Een aantal valide argumenten worden aangereikt om crisiscommunicatie op het programma te plaatsen. Case study: de Belgische Krijgsmacht.
Keywords
issues management, Krijgsmacht, relaties met de media, Crisiscommunicatie

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Saelens, Dominiek. 2000. “Moet De Krijgsmacht Investeren in Crisiscommunicatie?” Contact 118 (april 2000): 77–90.
APA
Saelens, D. (2000). Moet de Krijgsmacht investeren in crisiscommunicatie? CONTACT, 118(april 2000), 77–90.
Vancouver
1.
Saelens D. Moet de Krijgsmacht investeren in crisiscommunicatie? CONTACT. Brussel: Koninklijk Hoger Instituut voor Defensie; 2000;118(april 2000):77–90.
MLA
Saelens, Dominiek. “Moet De Krijgsmacht Investeren in Crisiscommunicatie?” CONTACT 118.april 2000 (2000): 77–90. Print.
@article{691182,
  abstract     = {Crisiscommunicatie is een essentieel onderdeel van corporate communication. Organisaties schenken steeds meer aandacht aan dit onderdeel. Een aantal valide argumenten worden aangereikt om crisiscommunicatie op het programma te plaatsen. Case study: de Belgische Krijgsmacht.},
  author       = {Saelens, Dominiek},
  issn         = {N/A},
  journal      = {CONTACT},
  keywords     = {issues management,Krijgsmacht,relaties met de media,Crisiscommunicatie},
  language     = {dut},
  number       = {april 2000},
  pages        = {77--90},
  publisher    = {Koninklijk Hoger Instituut voor Defensie},
  title        = {Moet de Krijgsmacht investeren in crisiscommunicatie?},
  volume       = {118},
  year         = {2000},
}