Advanced search

Wetenschappelijk onderzoek als strategisch PR-middel voor de Belgische Luchtmacht

Author
Organization
Abstract
Overzicht van wetenschappelijke onderzoekstechnieken om de public relations en corporate communication van een organisatie te optimaliseren. Toepassing op een item uit de interne communicatie (personeelsblad) en de externe communicatie (impact van de televisiereeks "Windkracht 10"op imago en rekrutering personeel bij de Belgische Luchtmacht)
Keywords
PR, wetenschappelijk onderzoek, imago, identiteit, interne en externe communicatie, Corporate communication

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Saelens, Dominiek. 2000. “Wetenschappelijk Onderzoek Als Strategisch PR-middel Voor De Belgische Luchtmacht.” Ed. frank thevissen and Luc van poucke. COMMUNICATIE. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP Tijdschrift EN MEDIACULTUUR: 23–40.
APA
Saelens, D. (2000). Wetenschappelijk onderzoek als strategisch PR-middel voor de Belgische Luchtmacht. ( frank thevissen & L. van poucke, Eds.)COMMUNICATIE. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP tijdschrift EN MEDIACULTUUR, 23–40.
Vancouver
1.
Saelens D. Wetenschappelijk onderzoek als strategisch PR-middel voor de Belgische Luchtmacht. thevissen frank, van poucke L, editors. COMMUNICATIE. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP tijdschrift EN MEDIACULTUUR. Leuven ; BELGIUM: Centrum voor communicatiewetenschappen.; 2000;23–40.
MLA
Saelens, Dominiek. “Wetenschappelijk Onderzoek Als Strategisch PR-middel Voor De Belgische Luchtmacht.” Ed. frank thevissen & Luc van poucke. COMMUNICATIE. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP tijdschrift EN MEDIACULTUUR (2000): 23–40. Print.
@article{690931,
  abstract     = {Overzicht van wetenschappelijke onderzoekstechnieken om de public relations en corporate communication van een organisatie te optimaliseren. Toepassing op een item uit de interne communicatie (personeelsblad) en de externe communicatie (impact van de televisiereeks "Windkracht 10"op imago en rekrutering personeel bij de Belgische Luchtmacht)},
  author       = {Saelens, Dominiek},
  editor       = {thevissen, frank and van poucke, Luc},
  issn         = {0771-7342},
  journal      = {COMMUNICATIE. TIJDSCHRIFT VOOR COMMUNICATIEWETENSCHAP tijdschrift EN MEDIACULTUUR},
  keywords     = {PR,wetenschappelijk onderzoek,imago,identiteit,interne en externe communicatie,Corporate communication},
  language     = {dut},
  pages        = {23--40},
  publisher    = {Centrum voor communicatiewetenschappen.},
  title        = {Wetenschappelijk onderzoek als strategisch PR-middel voor de Belgische Luchtmacht},
  year         = {2000},
}