Advanced search
1 file | 243.36 KB

Problemen met begrijpend lezen effectief aanpakken: het belang van 'wat' en 'hoe'

Christel Van Vreckem (UGent) , Annemie Desoete (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
(2015) SIGNAAL. 91(24). p.18-40
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 243.36 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, and Hilde Van Keer. 2015. “Problemen Met Begrijpend Lezen Effectief Aanpakken: Het Belang Van ‘Wat’ En ‘Hoe’.” Signaal 91 (24): 18–40.
APA
Van Vreckem, C., Desoete, A., & Van Keer, H. (2015). Problemen met begrijpend lezen effectief aanpakken: het belang van “wat” en “hoe.” SIGNAAL, 91(24), 18–40.
Vancouver
1.
Van Vreckem C, Desoete A, Van Keer H. Problemen met begrijpend lezen effectief aanpakken: het belang van “wat” en “hoe.”SIGNAAL. 2015;91(24):18–40.
MLA
Van Vreckem, Christel, Annemie Desoete, and Hilde Van Keer. “Problemen Met Begrijpend Lezen Effectief Aanpakken: Het Belang Van ‘Wat’ En ‘Hoe’.” SIGNAAL 91.24 (2015): 18–40. Print.
@article{6883673,
  author       = {Van Vreckem, Christel and Desoete, Annemie and Van Keer, Hilde},
  issn         = {0778-6026},
  journal      = {SIGNAAL},
  language     = {dut},
  number       = {24},
  pages        = {18--40},
  title        = {Problemen met begrijpend lezen effectief aanpakken: het belang van 'wat' en 'hoe'},
  volume       = {91},
  year         = {2015},
}