Advanced search
Add to list

De rol van de LERAAR bij het gebruik van tablet computers tijdens onderzoekend leren in het wetenschapsonderwijs

Hannelore Montrieux (UGent) , Annelies Raes (UGent) and Tammy Schellens (UGent)
Author
Organization
Abstract
Het onderzoek van Montrieux, Raes en Schellens focust op de rol van de docent bij de implementatie van tablets in het wetenschapsonderwijs. Resultaten toonden aan dat leerlingen beter presteren wanneer ze werken in een leerkrachtgestuurde conditie, vergeleken met studenten uit een leerlinggestuurde conditie
Keywords
tablet computers, rol van de leraar

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Montrieux, Hannelore, Annelies Raes, and Tammy Schellens. “De Rol Van De LERAAR Bij Het Gebruik Van Tablet Computers Tijdens Onderzoekend Leren in Het Wetenschapsonderwijs.” Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts. 2015. Print.
APA
Montrieux, H., Raes, A., & Schellens, T. (2015). De rol van de LERAAR bij het gebruik van tablet computers tijdens onderzoekend leren in het wetenschapsonderwijs. Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts. Presented at the Onderwijs Research Dagen (ORD 2015).
Chicago author-date
Montrieux, Hannelore, Annelies Raes, and Tammy Schellens. 2015. “De Rol Van De LERAAR Bij Het Gebruik Van Tablet Computers Tijdens Onderzoekend Leren in Het Wetenschapsonderwijs.” In Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts.
Chicago author-date (all authors)
Montrieux, Hannelore, Annelies Raes, and Tammy Schellens. 2015. “De Rol Van De LERAAR Bij Het Gebruik Van Tablet Computers Tijdens Onderzoekend Leren in Het Wetenschapsonderwijs.” In Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts.
Vancouver
1.
Montrieux H, Raes A, Schellens T. De rol van de LERAAR bij het gebruik van tablet computers tijdens onderzoekend leren in het wetenschapsonderwijs. Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts. 2015.
IEEE
[1]
H. Montrieux, A. Raes, and T. Schellens, “De rol van de LERAAR bij het gebruik van tablet computers tijdens onderzoekend leren in het wetenschapsonderwijs,” in Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts, Leiden, Nederland, 2015.
@inproceedings{6851028,
  abstract     = {Het onderzoek van Montrieux, Raes en Schellens focust op de rol van de docent bij de implementatie van tablets in het wetenschapsonderwijs. Resultaten toonden aan dat leerlingen beter presteren wanneer ze werken in een leerkrachtgestuurde conditie, vergeleken met studenten uit een leerlinggestuurde conditie},
  author       = {Montrieux, Hannelore and Raes, Annelies and Schellens, Tammy},
  booktitle    = {Onderwijs Research Dagen 2015, Abstracts},
  keywords     = {tablet computers,rol van de leraar},
  language     = {dut},
  location     = {Leiden, Nederland},
  title        = {De rol van de LERAAR bij het gebruik van tablet computers tijdens onderzoekend leren in het wetenschapsonderwijs},
  year         = {2015},
}