Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Investeren in service en klanttevredenheid moeten kwantificeerbaar en rendabel zijn!

Bart Larivière UGent (2008) Marketing denken en doen. p.113-119
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
misc (other)
publication status
published
subject
in
Marketing denken en doen
pages
113 - 119
publisher
Pimms
place of publication
Kalmthout
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
id
683018
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-683018
date created
2009-06-08 14:41:29
date last changed
2010-02-04 11:10:18
@misc{683018,
  author       = {Larivi{\`e}re, Bart},
  language     = {dut},
  pages        = {113--119},
  publisher    = {Pimms},
  series       = {Marketing denken en doen},
  title        = {Investeren in service en klanttevredenheid moeten kwantificeerbaar en rendabel zijn!},
  year         = {2008},
}

Chicago
Larivière, Bart. 2008. “Investeren in Service En Klanttevredenheid Moeten Kwantificeerbaar En Rendabel Zijn!” Marketing Denken En Doen. Kalmthout: Pimms.
APA
Larivière, B. (2008). Investeren in service en klanttevredenheid moeten kwantificeerbaar en rendabel zijn! Marketing denken en doen. Kalmthout: Pimms.
Vancouver
1.
Larivière B. Investeren in service en klanttevredenheid moeten kwantificeerbaar en rendabel zijn! Marketing denken en doen. Kalmthout: Pimms; 2008. p. 113–9.
MLA
Larivière, Bart. “Investeren in Service En Klanttevredenheid Moeten Kwantificeerbaar En Rendabel Zijn!” Marketing denken en doen 2008 : 113–119. Print.