Advanced search

Student tutoring: of hoe studenten de onderwijskansen van allochtone en/of kansarme leerlingen kunnen bevorderen

Liesje De Backer (UGent) and Hilde Van Keer (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Backer, Liesje, and Hilde Van Keer. 2008. “Student Tutoring: Of Hoe Studenten De Onderwijskansen Van Allochtone En/of Kansarme Leerlingen Kunnen Bevorderen.” In Praktijkgids Voor De Basisschool, ?:?–? Mechelen: Wolters Plantyn.
APA
De Backer, Liesje, & Van Keer, H. (2008). Student tutoring: of hoe studenten de onderwijskansen van allochtone en/of kansarme leerlingen kunnen bevorderen. Praktijkgids voor de basisschool (Vol. ?, p. ?–?). Mechelen: Wolters Plantyn.
Vancouver
1.
De Backer L, Van Keer H. Student tutoring: of hoe studenten de onderwijskansen van allochtone en/of kansarme leerlingen kunnen bevorderen. Praktijkgids voor de basisschool. Mechelen: Wolters Plantyn; 2008. p. ?–?
MLA
De Backer, Liesje, and Hilde Van Keer. “Student Tutoring: Of Hoe Studenten De Onderwijskansen Van Allochtone En/of Kansarme Leerlingen Kunnen Bevorderen.” Praktijkgids Voor De Basisschool. ? Mechelen: Wolters Plantyn, 2008. ?–? Print.
@incollection{626997,
  author       = {De Backer, Liesje and Van Keer, Hilde},
  booktitle    = {Praktijkgids voor de basisschool},
  language     = {dut},
  number       = {?},
  pages        = {?--?},
  publisher    = {Wolters Plantyn},
  title        = {Student tutoring: of hoe studenten de onderwijskansen van allochtone en/of kansarme leerlingen kunnen bevorderen},
  volume       = {?},
  year         = {2008},
}