
SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders
(2007)
- Author
- Katrien Berte (UGent) , Evelien De Waele-De Guchtenaere (UGent) and Jan Gysels
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-610011
- MLA
- Berte, Katrien, et al. SWOT-Analyse van de Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging van de Belgische Adverteerders. 2007.
- APA
- Berte, K., De Waele-De Guchtenaere, E., & Gysels, J. (2007). SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders.
- Chicago author-date
- Berte, Katrien, Evelien De Waele-De Guchtenaere, and Jan Gysels. 2007. “SWOT-Analyse van de Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging van de Belgische Adverteerders.”
- Chicago author-date (all authors)
- Berte, Katrien, Evelien De Waele-De Guchtenaere, and Jan Gysels. 2007. “SWOT-Analyse van de Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging van de Belgische Adverteerders.”
- Vancouver
- 1.Berte K, De Waele-De Guchtenaere E, Gysels J. SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders. 2007.
- IEEE
- [1]K. Berte, E. De Waele-De Guchtenaere, and J. Gysels, “SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders.” 2007.
@misc{610011, author = {{Berte, Katrien and De Waele-De Guchtenaere, Evelien and Gysels, Jan}}, isbn = {{N/A}}, language = {{dut}}, title = {{SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders}}, year = {{2007}}, }