Advanced search
Add to list

SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders

(2007)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Berte, Katrien, Evelien De Waele-De Guchtenaere, and Jan Gysels. “SWOT-analyse Van De Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging Van De Belgische Adverteerders.” 2007 : n. pag. Print.
APA
Berte, K., De Waele-De Guchtenaere, E., & Gysels, J. (2007). SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders.
Chicago author-date
Berte, Katrien, Evelien De Waele-De Guchtenaere, and Jan Gysels. 2007. “SWOT-analyse Van De Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging Van De Belgische Adverteerders.”
Chicago author-date (all authors)
Berte, Katrien, Evelien De Waele-De Guchtenaere, and Jan Gysels. 2007. “SWOT-analyse Van De Diverse Nieuwe Formats & Reclamemodellen. Kwalitatieve Bevraging Van De Belgische Adverteerders.”
Vancouver
1.
Berte K, De Waele-De Guchtenaere E, Gysels J. SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders. 2007.
IEEE
[1]
K. Berte, E. De Waele-De Guchtenaere, and J. Gysels, “SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders.” 2007.
@misc{610011,
  author       = {{Berte, Katrien and De Waele-De Guchtenaere, Evelien and Gysels, Jan}},
  isbn         = {{N/A}},
  language     = {{dut}},
  title        = {{SWOT-analyse van de diverse nieuwe formats & reclamemodellen. Kwalitatieve bevraging van de Belgische adverteerders}},
  year         = {{2007}},
}