Advanced search
1 file | 931.51 KB Add to list

Waarom zijn we bang voor het normale? Diversiteit in onderwijs

(2015) WELWIJS. 26(1). p.27-34
Author
Organization
Keywords
meertaligheid, diversiteit, onderwijs

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 931.51 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Avermaet, Piet. “Waarom Zijn We Bang Voor Het Normale? Diversiteit in Onderwijs.” Ed. Vettenburg Nicole. WELWIJS 26.1 (2015): 27–34. Print.
APA
Van Avermaet, Piet. (2015). Waarom zijn we bang voor het normale? Diversiteit in onderwijs. (V. Nicole, Ed.)WELWIJS, 26(1), 27–34.
Chicago author-date
Van Avermaet, Piet. 2015. “Waarom Zijn We Bang Voor Het Normale? Diversiteit in Onderwijs.” Ed. Vettenburg Nicole. Welwijs 26 (1): 27–34.
Chicago author-date (all authors)
Van Avermaet, Piet. 2015. “Waarom Zijn We Bang Voor Het Normale? Diversiteit in Onderwijs.” Ed. Vettenburg Nicole. Welwijs 26 (1): 27–34.
Vancouver
1.
Van Avermaet P. Waarom zijn we bang voor het normale? Diversiteit in onderwijs. Nicole V, editor. WELWIJS. 2015;26(1):27–34.
IEEE
[1]
P. Van Avermaet, “Waarom zijn we bang voor het normale? Diversiteit in onderwijs,” WELWIJS, vol. 26, no. 1, pp. 27–34, 2015.
@article{5935107,
  author       = {Van Avermaet, Piet},
  editor       = {Nicole, Vettenburg},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS},
  keywords     = {meertaligheid,diversiteit,onderwijs},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {27--34},
  title        = {Waarom zijn we bang voor het normale? Diversiteit in onderwijs},
  volume       = {26},
  year         = {2015},
}