Advanced search
1 file | 207.67 KB Add to list

Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties

Author
Organization
Keywords
organizational reputation, viral behavioral intentions, likes, secondary crisis communication, Facebook, valence

Downloads

  • Etmaal finalversion.pdf
    • full text (Accepted manuscript)
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 207.67 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Crijns, Hannelore, et al. “Crisiscommunicatie via Facebook : Een Experimenteel Onderzoek Naar de Effecten van de Valentie En Likes van Reacties Op Bedrijfsreputatie En Virale Gedragsintenties.” Etmaal van de Communicatiewetenschappen 2015, Proceedings, 2015.
APA
Crijns, H., Cauberghe, V., Hudders, L., Claeys, A.-S., & Neirings, E. (2015). Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties. Etmaal van de Communicatiewetenschappen 2015, Proceedings. Presented at the Etmaal van de Communicatiewetenschap 2015, Antwerpen, België.
Chicago author-date
Crijns, Hannelore, Veroline Cauberghe, Liselot Hudders, An-Sofie Claeys, and Eveline Neirings. 2015. “Crisiscommunicatie via Facebook : Een Experimenteel Onderzoek Naar de Effecten van de Valentie En Likes van Reacties Op Bedrijfsreputatie En Virale Gedragsintenties.” In Etmaal van de Communicatiewetenschappen 2015, Proceedings.
Chicago author-date (all authors)
Crijns, Hannelore, Veroline Cauberghe, Liselot Hudders, An-Sofie Claeys, and Eveline Neirings. 2015. “Crisiscommunicatie via Facebook : Een Experimenteel Onderzoek Naar de Effecten van de Valentie En Likes van Reacties Op Bedrijfsreputatie En Virale Gedragsintenties.” In Etmaal van de Communicatiewetenschappen 2015, Proceedings.
Vancouver
1.
Crijns H, Cauberghe V, Hudders L, Claeys A-S, Neirings E. Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties. In: Etmaal van de communicatiewetenschappen 2015, Proceedings. 2015.
IEEE
[1]
H. Crijns, V. Cauberghe, L. Hudders, A.-S. Claeys, and E. Neirings, “Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties,” in Etmaal van de communicatiewetenschappen 2015, Proceedings, Antwerpen, België, 2015.
@inproceedings{5828537,
  author       = {{Crijns, Hannelore and Cauberghe, Veroline and Hudders, Liselot and Claeys, An-Sofie and Neirings, Eveline}},
  booktitle    = {{Etmaal van de communicatiewetenschappen 2015, Proceedings}},
  keywords     = {{organizational reputation,viral behavioral intentions,likes,secondary crisis communication,Facebook,valence}},
  language     = {{eng}},
  location     = {{Antwerpen, België}},
  pages        = {{11}},
  title        = {{Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties}},
  url          = {{https://nefca.eu/wp-content/uploads/2019/02/Overview_2015.pdf}},
  year         = {{2015}},
}