Advanced search
1 file | 162.78 KB

Samen sterk! Een pleidooi voor de inzet van teacher design teams met het oog op ICT-integratie in de lerarenopleiding

Author
Organization
Keywords
Lerarenopleiding, Technologie, Professionalisering, ICT, Design Teams

Downloads

  • TDT-VELON-Castelein ea.pdf
    • full text
    • |
    • open access
    • |
    • PDF
    • |
    • 162.78 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Castelein, Els, Jeroen Thys, Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, and Heleen Becuwe. 2014. “Samen Sterk! Een Pleidooi Voor De Inzet Van Teacher Design Teams Met Het Oog Op ICT-integratie in De Lerarenopleiding.” Tijdschrift Voor Lerarenopleiders 35 (4): 67–71.
APA
Castelein, E., Thys, J., Tondeur, J., Pareja Roblin, N., & Becuwe, H. (2014). Samen sterk! Een pleidooi voor de inzet van teacher design teams met het oog op ICT-integratie in de lerarenopleiding. TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS, 35(4), 67–71.
Vancouver
1.
Castelein E, Thys J, Tondeur J, Pareja Roblin N, Becuwe H. Samen sterk! Een pleidooi voor de inzet van teacher design teams met het oog op ICT-integratie in de lerarenopleiding. TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS. 2014;35(4):67–71.
MLA
Castelein, Els, Jeroen Thys, Jo Tondeur, et al. “Samen Sterk! Een Pleidooi Voor De Inzet Van Teacher Design Teams Met Het Oog Op ICT-integratie in De Lerarenopleiding.” TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS 35.4 (2014): 67–71. Print.
@article{5815806,
  author       = {Castelein, Els and Thys, Jeroen  and Tondeur, Jo and Pareja Roblin, Natalie and Becuwe, Heleen},
  issn         = {1876-4622},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR LERARENOPLEIDERS},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {67--71},
  title        = {Samen sterk! Een pleidooi voor de inzet van teacher design teams met het oog op ICT-integratie in de lerarenopleiding},
  volume       = {35},
  year         = {2014},
}