Advanced search
1 file | 562.30 KB

Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein?

Annemie Desoete (UGent)
(2014) IMPULS. 45(1). p.23-31
Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 562.30 KB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Desoete, Annemie. 2014. “Help, Er Zijn 25% Leerlingen Met Een Attest Op Mijn School … Attesten: Gelegitimeerde Verwaarlozing of Emotionele Voeding Voor Het Brein?” Impuls 45 (1): 23–31.
APA
Desoete, Annemie. (2014). Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein? IMPULS, 45(1), 23–31.
Vancouver
1.
Desoete A. Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein? IMPULS. 2014;45(1):23–31.
MLA
Desoete, Annemie. “Help, Er Zijn 25% Leerlingen Met Een Attest Op Mijn School … Attesten: Gelegitimeerde Verwaarlozing of Emotionele Voeding Voor Het Brein?” IMPULS 45.1 (2014): 23–31. Print.
@article{5772654,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {2034-5992},
  journal      = {IMPULS},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {23--31},
  title        = {Help, er zijn 25\% leerlingen met een attest op mijn school {\textellipsis} Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein?},
  volume       = {45},
  year         = {2014},
}