Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein?

Annemie Desoete UGent (2014) IMPULS. 45(1). p.23-31
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
IMPULS
volume
45
issue
1
pages
23 - 31
ISSN
2034-5992
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
5772654
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-5772654
date created
2014-12-04 16:44:04
date last changed
2016-12-19 15:43:32
@article{5772654,
  author       = {Desoete, Annemie},
  issn         = {2034-5992},
  journal      = {IMPULS},
  language     = {dut},
  number       = {1},
  pages        = {23--31},
  title        = {Help, er zijn 25\% leerlingen met een attest op mijn school {\textellipsis} Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein?},
  volume       = {45},
  year         = {2014},
}

Chicago
Desoete, Annemie. 2014. “Help, Er Zijn 25% Leerlingen Met Een Attest Op Mijn School … Attesten: Gelegitimeerde Verwaarlozing of Emotionele Voeding Voor Het Brein?” Impuls 45 (1): 23–31.
APA
Desoete, Annemie. (2014). Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein? IMPULS, 45(1), 23–31.
Vancouver
1.
Desoete A. Help, er zijn 25% leerlingen met een attest op mijn school … Attesten: gelegitimeerde verwaarlozing of emotionele voeding voor het brein? IMPULS. 2014;45(1):23–31.
MLA
Desoete, Annemie. “Help, Er Zijn 25% Leerlingen Met Een Attest Op Mijn School … Attesten: Gelegitimeerde Verwaarlozing of Emotionele Voeding Voor Het Brein?” IMPULS 45.1 (2014): 23–31. Print.