- Author
- Johan De Mol (UGent) and Luc Desmedt
- Organization
- Abstract
- De Lijn zal vanaf het najaar 20 nieuwe, extra lange Hermelijn-trams kunnen inzetten, de eerste 10 in Gent, later nog eens 10 in Antwerpen. De trams, die deel uitmaken van een totale bestelling van 48 stellen, zullen gebouwd worden met enkel glas en het achterste gedeelte kan in de daluren niet worden afgesloten. Volgens Johan De Mol (IDM UGent) en Luc Desmedt (vzw Rei-zigersbond) springt De Lijn op die manier niet duurzaam om met energie en geld.
- Keywords
- Duurzame inrichting tram, meettram, Antwerpen, De Lijn, Gent, milieu, openbaar vervoer, tram, afsluitbaar in daluren, dubbel glas
Downloads
-
VSP206 opinie trams.pdf
- full text (Published version)
- |
- open access
- |
- |
- 578.13 KB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-5664937
- MLA
- De Mol, Johan, and Luc Desmedt. “Duurzame Trams Terug Naar Af ?” VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN), vol. 206, Wolters Kluwer Business, 2014, pp. 7–7.
- APA
- De Mol, J., & Desmedt, L. (2014). Duurzame trams terug naar af ? VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN), 206, 7–7.
- Chicago author-date
- De Mol, Johan, and Luc Desmedt. 2014. “Duurzame Trams Terug Naar Af ?” VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN) 206: 7–7.
- Chicago author-date (all authors)
- De Mol, Johan, and Luc Desmedt. 2014. “Duurzame Trams Terug Naar Af ?” VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN) 206: 7–7.
- Vancouver
- 1.De Mol J, Desmedt L. Duurzame trams terug naar af ? VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN). 2014;206:7–7.
- IEEE
- [1]J. De Mol and L. Desmedt, “Duurzame trams terug naar af ?,” VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN), vol. 206, pp. 7–7, 2014.
@article{5664937, abstract = {{De Lijn zal vanaf het najaar 20 nieuwe, extra lange Hermelijn-trams kunnen inzetten, de eerste 10 in Gent, later nog eens 10 in Antwerpen. De trams, die deel uitmaken van een totale bestelling van 48 stellen, zullen gebouwd worden met enkel glas en het achterste gedeelte kan in de daluren niet worden afgesloten. Volgens Johan De Mol (IDM UGent) en Luc Desmedt (vzw Rei-zigersbond) springt De Lijn op die manier niet duurzaam om met energie en geld.}}, author = {{De Mol, Johan and Desmedt, Luc}}, issn = {{1379-4922}}, journal = {{VERKEERSSPECIALIST (MECHELEN)}}, keywords = {{Duurzame inrichting tram,meettram,Antwerpen,De Lijn,Gent,milieu,openbaar vervoer,tram,afsluitbaar in daluren,dubbel glas}}, language = {{dut}}, pages = {{7--7}}, publisher = {{Wolters Kluwer Business}}, title = {{Duurzame trams terug naar af ?}}, volume = {{206}}, year = {{2014}}, }