Van taalbeleid naar accreditatie: het taalbeleid van de opleiding journalistiek in Howest
- Author
- Gerti Wouters (UGent) and Ilse Mestdagh
- Organization
- Keywords
- hoger onderwijs, taalbeleid, taal
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-5644928
- MLA
- Wouters, Gerti, and Ilse Mestdagh. “Van Taalbeleid Naar Accreditatie: Het Taalbeleid van de Opleiding Journalistiek in Howest.” Seminaries Onderwijskunde, Samenvattingen, 2014.
- APA
- Wouters, G., & Mestdagh, I. (2014). Van taalbeleid naar accreditatie: het taalbeleid van de opleiding journalistiek in Howest. Seminaries Onderwijskunde, Samenvattingen. Presented at the Seminaries onderwijskunde, Gent.
- Chicago author-date
- Wouters, Gerti, and Ilse Mestdagh. 2014. “Van Taalbeleid Naar Accreditatie: Het Taalbeleid van de Opleiding Journalistiek in Howest.” In Seminaries Onderwijskunde, Samenvattingen.
- Chicago author-date (all authors)
- Wouters, Gerti, and Ilse Mestdagh. 2014. “Van Taalbeleid Naar Accreditatie: Het Taalbeleid van de Opleiding Journalistiek in Howest.” In Seminaries Onderwijskunde, Samenvattingen.
- Vancouver
- 1.Wouters G, Mestdagh I. Van taalbeleid naar accreditatie: het taalbeleid van de opleiding journalistiek in Howest. In: Seminaries onderwijskunde, Samenvattingen. 2014.
- IEEE
- [1]G. Wouters and I. Mestdagh, “Van taalbeleid naar accreditatie: het taalbeleid van de opleiding journalistiek in Howest,” in Seminaries onderwijskunde, Samenvattingen, Gent, 2014.
@inproceedings{5644928, author = {{Wouters, Gerti and Mestdagh, Ilse}}, booktitle = {{Seminaries onderwijskunde, Samenvattingen}}, keywords = {{hoger onderwijs,taalbeleid,taal}}, language = {{dut}}, location = {{Gent}}, title = {{Van taalbeleid naar accreditatie: het taalbeleid van de opleiding journalistiek in Howest}}, year = {{2014}}, }