Ghent University Academic Bibliography

Advanced

De relatie studie-beroep als pedagogisch probleem: theoretisch en methodologisch analysekader

Raf Vanderstraeten UGent (1994) WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING. 4(2-3). p.144-148
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING
Werkgeleg. Arbeid Vorming
volume
4
issue
2-3
pages
144 - 148
ISSN
1373-4334
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
505959
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-505959
date created
2009-02-26 15:36:53
date last changed
2012-04-05 11:04:41
@article{505959,
  author       = {Vanderstraeten, Raf},
  issn         = {1373-4334},
  journal      = {WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING},
  language     = {dut},
  number       = {2-3},
  pages        = {144--148},
  title        = {De relatie studie-beroep als pedagogisch probleem: theoretisch en methodologisch analysekader},
  volume       = {4},
  year         = {1994},
}

Chicago
Vanderstraeten, Raf. 1994. “De Relatie Studie-beroep Als Pedagogisch Probleem: Theoretisch En Methodologisch Analysekader.” Werkgelegenheid, Arbeid, Vorming 4 (2-3): 144–148.
APA
Vanderstraeten, R. (1994). De relatie studie-beroep als pedagogisch probleem: theoretisch en methodologisch analysekader. WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING, 4(2-3), 144–148.
Vancouver
1.
Vanderstraeten R. De relatie studie-beroep als pedagogisch probleem: theoretisch en methodologisch analysekader. WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING. 1994;4(2-3):144–8.
MLA
Vanderstraeten, Raf. “De Relatie Studie-beroep Als Pedagogisch Probleem: Theoretisch En Methodologisch Analysekader.” WERKGELEGENHEID, ARBEID, VORMING 4.2-3 (1994): 144–148. Print.