Advanced search

Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Voogt, Joke, Johan van Braak, Maaike Heitink, Liesbet Verplanken, Petra Fisser, and Amber Walraven. 2014. “Aspecten Van Didactische ICT Bekwaamheid: Hoe En Waarom Leraren ICT Inzetten in Hun Onderwijs.” In VELON 2014, Abstracts.
APA
Voogt, J., van Braak, J., Heitink, M., Verplanken, L., Fisser, P., & Walraven, A. (2014). Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs. VELON 2014, Abstracts. Presented at the VELON 2014.
Vancouver
1.
Voogt J, van Braak J, Heitink M, Verplanken L, Fisser P, Walraven A. Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs. VELON 2014, Abstracts. 2014.
MLA
Voogt, Joke, Johan van Braak, Maaike Heitink, et al. “Aspecten Van Didactische ICT Bekwaamheid: Hoe En Waarom Leraren ICT Inzetten in Hun Onderwijs.” VELON 2014, Abstracts. 2014. Print.
@inproceedings{4370264,
  author       = {Voogt, Joke and van Braak, Johan and Heitink, Maaike and Verplanken, Liesbet and Fisser, Petra  and Walraven, Amber},
  booktitle    = {VELON 2014, Abstracts},
  language     = {eng},
  location     = {Zwolle, The Netherlands},
  title        = {Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs},
  year         = {2014},
}