Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs

Joke Voogt, Johan van Braak UGent, Maaike Heitink, Liesbet Verplanken, Petra Fisser and Amber Walraven (2014) VELON 2014, Abstracts.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
conference
publication status
published
subject
in
VELON 2014, Abstracts
conference name
VELON 2014
conference location
Zwolle, The Netherlands
conference start
2014-03-11
conference end
2014-03-11
language
English
UGent publication?
yes
classification
C3
id
4370264
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-4370264
date created
2014-04-24 15:45:12
date last changed
2016-12-19 15:37:42
@inproceedings{4370264,
  author       = {Voogt, Joke and van Braak, Johan and Heitink, Maaike and Verplanken, Liesbet and Fisser, Petra  and Walraven, Amber},
  booktitle    = {VELON 2014, Abstracts},
  language     = {eng},
  location     = {Zwolle, The Netherlands},
  title        = {Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs},
  year         = {2014},
}

Chicago
Voogt, Joke, Johan van Braak, Maaike Heitink, Liesbet Verplanken, Petra Fisser, and Amber Walraven. 2014. “Aspecten Van Didactische ICT Bekwaamheid: Hoe En Waarom Leraren ICT Inzetten in Hun Onderwijs.” In VELON 2014, Abstracts.
APA
Voogt, J., van Braak, J., Heitink, M., Verplanken, L., Fisser, P., & Walraven, A. (2014). Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs. VELON 2014, Abstracts. Presented at the VELON 2014.
Vancouver
1.
Voogt J, van Braak J, Heitink M, Verplanken L, Fisser P, Walraven A. Aspecten van didactische ICT bekwaamheid: hoe en waarom leraren ICT inzetten in hun onderwijs. VELON 2014, Abstracts. 2014.
MLA
Voogt, Joke, Johan van Braak, Maaike Heitink, et al. “Aspecten Van Didactische ICT Bekwaamheid: Hoe En Waarom Leraren ICT Inzetten in Hun Onderwijs.” VELON 2014, Abstracts. 2014. Print.