Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs.

Jannick Demanet UGent (2008) TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. 29(4). p.397-423
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE
Tijdschr. Sociol.
volume
29
issue
4
pages
397-423 pages
ISSN
0777-883X
language
English
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:206301
VABB type
VABB-1
id
434834
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-434834
date created
2008-11-03 15:16:00
date last changed
2011-03-30 14:07:05
@article{434834,
  author       = {Demanet, Jannick},
  issn         = {0777-883X},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE},
  language     = {eng},
  number       = {4},
  pages        = {397--423},
  title        = {Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs.},
  volume       = {29},
  year         = {2008},
}

Chicago
Demanet, Jannick. 2008. “Populair of Verstoten? Een Netwerkanalytische Studie Naar De Sociale Kenmerken Van Pesters in Het Vlaamse Secundaire Onderwijs.” Tijdschrift Voor Sociologie 29 (4): 397–423.
APA
Demanet, J. (2008). Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE, 29(4), 397–423.
Vancouver
1.
Demanet J. Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. 2008;29(4):397–423.
MLA
Demanet, Jannick. “Populair of Verstoten? Een Netwerkanalytische Studie Naar De Sociale Kenmerken Van Pesters in Het Vlaamse Secundaire Onderwijs.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE 29.4 (2008): 397–423. Print.