Advanced search

Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs.

Jannick Demanet (UGent)
(2008) TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. 29(4). p.397-423
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Demanet, Jannick. 2008. “Populair of Verstoten? Een Netwerkanalytische Studie Naar De Sociale Kenmerken Van Pesters in Het Vlaamse Secundaire Onderwijs.” Tijdschrift Voor Sociologie 29 (4): 397–423.
APA
Demanet, Jannick. (2008). Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE, 29(4), 397–423.
Vancouver
1.
Demanet J. Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE. 2008;29(4):397–423.
MLA
Demanet, Jannick. “Populair of Verstoten? Een Netwerkanalytische Studie Naar De Sociale Kenmerken Van Pesters in Het Vlaamse Secundaire Onderwijs.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE 29.4 (2008): 397–423. Print.
@article{434834,
  author       = {Demanet, Jannick},
  issn         = {0777-883X},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIOLOGIE},
  language     = {eng},
  number       = {4},
  pages        = {397--423},
  title        = {Populair of verstoten? Een netwerkanalytische studie naar de sociale kenmerken van pesters in het Vlaamse secundaire onderwijs.},
  volume       = {29},
  year         = {2008},
}