Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Peer tutoring: met z’n tweeën is beter dan alleen!

Hilde Van Keer UGent (2007) Praktijkgids voor de basisschool. 1. p.1-10
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
bookChapter
publication status
published
subject
book title
Praktijkgids voor de basisschool
volume
1
pages
1-10 pages
publisher
Wolters Plantyn
place of publication
Mechelen
ISBN
N/A
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
B2
additional info
Losbladig.
id
424527
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-424527
date created
2008-06-30 13:46:00
date last changed
2017-01-02 09:53:52
@incollection{424527,
  author       = {Van Keer, Hilde},
  booktitle    = {Praktijkgids voor de basisschool},
  isbn         = {N/A},
  language     = {dut},
  pages        = {1--10},
  publisher    = {Wolters Plantyn},
  title        = {Peer tutoring: met z{\textquoteright}n twee{\"e}n is beter dan alleen!},
  volume       = {1},
  year         = {2007},
}

Chicago
Van Keer, Hilde. 2007. “Peer Tutoring: Met Z’n Tweeën Is Beter Dan Alleen!” In Praktijkgids Voor De Basisschool, 1:1–10. Mechelen: Wolters Plantyn.
APA
Van Keer, H. (2007). Peer tutoring: met z’n tweeën is beter dan alleen! Praktijkgids voor de basisschool (Vol. 1, pp. 1–10). Mechelen: Wolters Plantyn.
Vancouver
1.
Van Keer H. Peer tutoring: met z’n tweeën is beter dan alleen! Praktijkgids voor de basisschool. Mechelen: Wolters Plantyn; 2007. p. 1–10.
MLA
Van Keer, Hilde. “Peer Tutoring: Met Z’n Tweeën Is Beter Dan Alleen!” Praktijkgids Voor De Basisschool. Vol. 1. Mechelen: Wolters Plantyn, 2007. 1–10. Print.