Advanced search

Citymarketing en sponsoring in de loopsport: grote versus kleine loopevenementen in Vlaanderen

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Scheerder, Jeroen, Wim Lagae, Lies Dobbels, and Yves Vercammen. 2009. “Citymarketing En Sponsoring in De Loopsport: Grote Versus Kleine Loopevenementen in Vlaanderen.” In Vlaanderen Loopt! : Sociaal-wetenschappelijk Onderzoek Naar De Loopsportmarkt, ed. Jeroen Scheerder and Filip Boen, 357–386. Gent: Academia Press.
APA
Scheerder, J., Lagae, W., Dobbels, L., & Vercammen, Y. (2009). Citymarketing en sponsoring in de loopsport: grote versus kleine loopevenementen in Vlaanderen. In J. Scheerder & F. Boen (Eds.), Vlaanderen loopt! : sociaal-wetenschappelijk onderzoek naar de loopsportmarkt (pp. 357–386). Gent: Academia Press.
Vancouver
1.
Scheerder J, Lagae W, Dobbels L, Vercammen Y. Citymarketing en sponsoring in de loopsport: grote versus kleine loopevenementen in Vlaanderen. In: Scheerder J, Boen F, editors. Vlaanderen loopt! : sociaal-wetenschappelijk onderzoek naar de loopsportmarkt. Gent: Academia Press; 2009. p. 357–86.
MLA
Scheerder, Jeroen, Wim Lagae, Lies Dobbels, et al. “Citymarketing En Sponsoring in De Loopsport: Grote Versus Kleine Loopevenementen in Vlaanderen.” Vlaanderen Loopt! : Sociaal-wetenschappelijk Onderzoek Naar De Loopsportmarkt. Ed. Jeroen Scheerder & Filip Boen. Gent: Academia Press, 2009. 357–386. Print.
@incollection{4239029,
  author       = {Scheerder, Jeroen and Lagae, Wim and Dobbels, Lies and Vercammen, Yves},
  booktitle    = {Vlaanderen loopt! : sociaal-wetenschappelijk onderzoek naar de loopsportmarkt},
  editor       = {Scheerder, Jeroen and Boen, Filip},
  isbn         = {9789038214849},
  language     = {dut},
  pages        = {357--386},
  publisher    = {Academia Press},
  title        = {Citymarketing en sponsoring in de loopsport: grote versus kleine loopevenementen in Vlaanderen},
  year         = {2009},
}