Advanced search
1 file | 8.13 MB

Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering

Lia Blaton (UGent)
Author
Organization
Keywords
innovation, cooperative learning, Education

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 8.13 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Blaton, Lia. 2013. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor Van Verandering.” Ed. Bonne Jan and Brion Willy. Impuls Voor Onderwijsbegeleiding 44 (2): 90–97.
APA
Blaton, L. (2013). Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. (B. Jan & B. Willy, Eds.)IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 44(2), 90–97.
Vancouver
1.
Blaton L. Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. Jan B, Willy B, editors. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. Uitgeverij Acco; 2013;44(2):90–7.
MLA
Blaton, Lia. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor Van Verandering.” Ed. Bonne Jan & Brion Willy. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 44.2 (2013): 90–97. Print.
@article{4213803,
  author       = {Blaton, Lia},
  editor       = {Jan, Bonne and Willy, Brion},
  issn         = {1373-4318},
  journal      = {IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING},
  keyword      = {innovation,cooperative learning,Education},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {90--97},
  publisher    = {Uitgeverij Acco},
  title        = {Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering},
  volume       = {44},
  year         = {2013},
}