Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering

Lia Blaton UGent (2013) IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 44(2). p.90-97
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
keyword
innovation, cooperative learning, Education
journal title
IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING
Impuls
editor
Bonne Jan and Brion Willy
volume
44
issue
2
pages
90 - 97
publisher
Uitgeverij Acco
ISSN
1373-4318
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
4213803
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-4213803
date created
2013-12-19 16:43:17
date last changed
2016-12-19 15:45:39
@article{4213803,
  author       = {Blaton, Lia},
  editor       = {Jan, Bonne and Willy, Brion},
  issn         = {1373-4318},
  journal      = {IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING},
  keyword      = {innovation,cooperative learning,Education},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {90--97},
  publisher    = {Uitgeverij Acco},
  title        = {Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering},
  volume       = {44},
  year         = {2013},
}

Chicago
Blaton, Lia. 2013. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor Van Verandering.” Ed. Bonne Jan and Brion Willy. Impuls Voor Onderwijsbegeleiding 44 (2): 90–97.
APA
Blaton, L. (2013). Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. (B. Jan & B. Willy, Eds.)IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 44(2), 90–97.
Vancouver
1.
Blaton L. Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. Jan B, Willy B, editors. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. Uitgeverij Acco; 2013;44(2):90–7.
MLA
Blaton, Lia. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor Van Verandering.” Ed. Bonne Jan & Brion Willy. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 44.2 (2013): 90–97. Print.