
Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering
- Author
- Lia Blaton (UGent)
- Organization
- Keywords
- innovation, cooperative learning, Education
Downloads
-
(...).pdf
- full text
- |
- UGent only
- |
- |
- 8.13 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-4213803
- MLA
- Blaton, Lia. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor van Verandering.” IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, edited by Bonne Jan and Brion Willy, vol. 44, no. 2, Uitgeverij Acco, 2013, pp. 90–97.
- APA
- Blaton, L. (2013). Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, 44(2), 90–97.
- Chicago author-date
- Blaton, Lia. 2013. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor van Verandering.” Edited by Bonne Jan and Brion Willy. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 44 (2): 90–97.
- Chicago author-date (all authors)
- Blaton, Lia. 2013. “Sterke Leraren, Sterke Leerlingen: Krachtiger Klaspraktijk Als Motor van Verandering.” Ed by. Bonne Jan and Brion Willy. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING 44 (2): 90–97.
- Vancouver
- 1.Blaton L. Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering. Jan B, Willy B, editors. IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING. 2013;44(2):90–7.
- IEEE
- [1]L. Blaton, “Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering,” IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING, vol. 44, no. 2, pp. 90–97, 2013.
@article{4213803, author = {{Blaton, Lia}}, editor = {{Jan, Bonne and Willy, Brion}}, issn = {{1373-4318}}, journal = {{IMPULS VOOR ONDERWIJSBEGELEIDING}}, keywords = {{innovation,cooperative learning,Education}}, language = {{dut}}, number = {{2}}, pages = {{90--97}}, publisher = {{Uitgeverij Acco}}, title = {{Sterke leraren, sterke leerlingen: krachtiger klaspraktijk als motor van verandering}}, volume = {{44}}, year = {{2013}}, }