Advanced search
Add to list

Hoe kunnen we leren en presteren bevorderen? Een autonomie-ondersteunend versus controlerend schoolklimaat

(2005) CALEIDOSCOOP (BRUSSEL). 17. p.18-25
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vansteenkiste, Maarten, Bart Soenens, E Sierens, et al. “Hoe Kunnen We Leren En Presteren Bevorderen? Een Autonomie-ondersteunend Versus Controlerend Schoolklimaat.” CALEIDOSCOOP (BRUSSEL) 17 (2005): 18–25. Print.
APA
Vansteenkiste, Maarten, Soenens, B., Sierens, E., & Lens, W. (2005). Hoe kunnen we leren en presteren bevorderen? Een autonomie-ondersteunend versus controlerend schoolklimaat. CALEIDOSCOOP (BRUSSEL), 17, 18–25.
Chicago author-date
Vansteenkiste, Maarten, Bart Soenens, E Sierens, and W Lens. 2005. “Hoe Kunnen We Leren En Presteren Bevorderen? Een Autonomie-ondersteunend Versus Controlerend Schoolklimaat.” Caleidoscoop (brussel) 17: 18–25.
Chicago author-date (all authors)
Vansteenkiste, Maarten, Bart Soenens, E Sierens, and W Lens. 2005. “Hoe Kunnen We Leren En Presteren Bevorderen? Een Autonomie-ondersteunend Versus Controlerend Schoolklimaat.” Caleidoscoop (brussel) 17: 18–25.
Vancouver
1.
Vansteenkiste M, Soenens B, Sierens E, Lens W. Hoe kunnen we leren en presteren bevorderen? Een autonomie-ondersteunend versus controlerend schoolklimaat. CALEIDOSCOOP (BRUSSEL). 2005;17:18–25.
IEEE
[1]
M. Vansteenkiste, B. Soenens, E. Sierens, and W. Lens, “Hoe kunnen we leren en presteren bevorderen? Een autonomie-ondersteunend versus controlerend schoolklimaat,” CALEIDOSCOOP (BRUSSEL), vol. 17, pp. 18–25, 2005.
@article{420626,
  author       = {{Vansteenkiste, Maarten and Soenens, Bart and Sierens, E and Lens, W}},
  issn         = {{0776-474X}},
  journal      = {{CALEIDOSCOOP (BRUSSEL)}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{18--25}},
  title        = {{Hoe kunnen we leren en presteren bevorderen? Een autonomie-ondersteunend versus controlerend schoolklimaat}},
  volume       = {{17}},
  year         = {{2005}},
}