Advanced search
Add to list

Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007, Pimms, 2007, pp. 130–36.
APA
Dens, N., & De Pelsmacker, P. (2007). Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken. Kalmthout: Pimms.
Chicago author-date
Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. 2007. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms.
Chicago author-date (all authors)
Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. 2007. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms.
Vancouver
1.
Dens N, De Pelsmacker P. Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken. Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms; 2007. p. 130–6.
IEEE
[1]
N. Dens and P. De Pelsmacker, “Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken,” Management Jaarboek 2007. Pimms, Kalmthout, pp. 130–136, 2007.
@misc{419315,
  author       = {{Dens, N. and De Pelsmacker, Patrick}},
  issn         = {{1372-035X}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{130--136}},
  publisher    = {{Pimms}},
  series       = {{Management Jaarboek 2007}},
  title        = {{Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken}},
  year         = {{2007}},
}