Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken
- Author
- N. Dens and Patrick De Pelsmacker (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-419315
- MLA
- Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007, Pimms, 2007, pp. 130–36.
- APA
- Dens, N., & De Pelsmacker, P. (2007). Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken. Kalmthout: Pimms.
- Chicago author-date
- Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. 2007. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms.
- Chicago author-date (all authors)
- Dens, N., and Patrick De Pelsmacker. 2007. “Welke Reclame Voor Nieuwe Producten? Het Verschil Tussen Extensies En Nieuwe Merken.” Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms.
- Vancouver
- 1.Dens N, De Pelsmacker P. Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken. Management Jaarboek 2007. Kalmthout: Pimms; 2007. p. 130–6.
- IEEE
- [1]N. Dens and P. De Pelsmacker, “Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken,” Management Jaarboek 2007. Pimms, Kalmthout, pp. 130–136, 2007.
@misc{419315, author = {{Dens, N. and De Pelsmacker, Patrick}}, issn = {{1372-035X}}, language = {{dut}}, pages = {{130--136}}, publisher = {{Pimms}}, series = {{Management Jaarboek 2007}}, title = {{Welke reclame voor nieuwe producten? Het verschil tussen extensies en nieuwe merken}}, year = {{2007}}, }