Advanced search
1 file | 2.12 MB

Schoollopen doe je niet alleen: leeftijdsgenoten en leraren als verklaring voor prestatieverschillen tussen jongens en meisjes

Author
Organization

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 2.12 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Houtte, Mieke. 2013. “Schoollopen Doe Je Niet Alleen: Leeftijdsgenoten En Leraren Als Verklaring Voor Prestatieverschillen Tussen Jongens En Meisjes.” In Meisjes Zus Jongens Zo : Hoe Omgaan Met Gender Op School, ed. Jos Van Thienen, 71–88. Tielt: Lannoo Campus.
APA
Van Houtte, M. (2013). Schoollopen doe je niet alleen: leeftijdsgenoten en leraren als verklaring voor prestatieverschillen tussen jongens en meisjes. In J. Van Thienen (Ed.), Meisjes zus jongens zo : hoe omgaan met gender op school (pp. 71–88). Tielt: Lannoo Campus.
Vancouver
1.
Van Houtte M. Schoollopen doe je niet alleen: leeftijdsgenoten en leraren als verklaring voor prestatieverschillen tussen jongens en meisjes. In: Van Thienen J, editor. Meisjes zus jongens zo : hoe omgaan met gender op school. Tielt: Lannoo Campus; 2013. p. 71–88.
MLA
Van Houtte, Mieke. “Schoollopen Doe Je Niet Alleen: Leeftijdsgenoten En Leraren Als Verklaring Voor Prestatieverschillen Tussen Jongens En Meisjes.” Meisjes Zus Jongens Zo : Hoe Omgaan Met Gender Op School. Ed. Jos Van Thienen. Tielt: Lannoo Campus, 2013. 71–88. Print.
@incollection{4159172,
  author       = {Van Houtte, Mieke},
  booktitle    = {Meisjes zus jongens zo : hoe omgaan met gender op school},
  editor       = {Van Thienen, Jos},
  isbn         = {9789401409445},
  language     = {dut},
  pages        = {71--88},
  publisher    = {Lannoo Campus},
  title        = {Schoollopen doe je niet alleen: leeftijdsgenoten en leraren als verklaring voor prestatieverschillen tussen jongens en meisjes},
  year         = {2013},
}