Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Coca-Cola, McDonald's en 'gated communities'?: over de globalisering van de 'gated community' en het belang van de geografie

Bart Claessens, Georges Allaert UGent and Frank Witlox UGent (2007) DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER. 31(2-3). p.43-54
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER
Aardrijkskunde
volume
31
issue
2-3
pages
43 - 54
ISSN
0435-382X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
id
389062
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-389062
date created
2008-02-27 10:37:00
date last changed
2015-06-17 10:47:33
@article{389062,
  author       = {Claessens, Bart and Allaert, Georges and Witlox, Frank},
  issn         = {0435-382X},
  journal      = {DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER},
  language     = {dut},
  number       = {2-3},
  pages        = {43--54},
  title        = {Coca-Cola, McDonald's en 'gated communities'?: over de globalisering van de 'gated community' en het belang van de geografie},
  volume       = {31},
  year         = {2007},
}

Chicago
Claessens, Bart, Georges Allaert, and Frank Witlox. 2007. “Coca-Cola, McDonald’s En ‘Gated Communities’?: Over De Globalisering Van De ‘Gated Community’ En Het Belang Van De Geografie.” De Aardrijkskunde : Onderwijs in De Aardrijkskunde, Sociale Vorming En Milieubeheer 31 (2-3): 43–54.
APA
Claessens, B., Allaert, G., & Witlox, F. (2007). Coca-Cola, McDonald’s en “gated communities”?: over de globalisering van de “gated community” en het belang van de geografie. DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER, 31(2-3), 43–54.
Vancouver
1.
Claessens B, Allaert G, Witlox F. Coca-Cola, McDonald’s en “gated communities”?: over de globalisering van de “gated community” en het belang van de geografie. DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER. 2007;31(2-3):43–54.
MLA
Claessens, Bart, Georges Allaert, and Frank Witlox. “Coca-Cola, McDonald’s En ‘Gated Communities’?: Over De Globalisering Van De ‘Gated Community’ En Het Belang Van De Geografie.” DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER 31.2-3 (2007): 43–54. Print.