Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Analyse van de scapulothoracale spierrekrutering bij bovenhandse atleten met impingement symptomen

Ann Cools UGent, Erik Witvrouw UGent and Dirk Cambier UGent (2005) NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE. 115(2). p.40-44
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
journal title
NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE
Ned. Tijdschr. Fysiother.
volume
115
issue
2
pages
40 - 44
ISSN
0377-208X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A2
VABB id
c:vabb:199887
VABB type
VABB-1
id
359071
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-359071
date created
2007-03-29 15:45:00
date last changed
2016-12-19 15:43:56
@article{359071,
  author       = {Cools, Ann and Witvrouw, Erik and Cambier, Dirk},
  issn         = {0377-208X},
  journal      = {NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE},
  language     = {dut},
  number       = {2},
  pages        = {40--44},
  title        = {Analyse van de scapulothoracale spierrekrutering bij bovenhandse atleten met impingement symptomen},
  volume       = {115},
  year         = {2005},
}

Chicago
Cools, Ann, Erik Witvrouw, and Dirk Cambier. 2005. “Analyse Van De Scapulothoracale Spierrekrutering Bij Bovenhandse Atleten Met Impingement Symptomen.” Nederlands Tijdschrift Voor Fysiotherapie 115 (2): 40–44.
APA
Cools, Ann, Witvrouw, E., & Cambier, D. (2005). Analyse van de scapulothoracale spierrekrutering bij bovenhandse atleten met impingement symptomen. NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE, 115(2), 40–44.
Vancouver
1.
Cools A, Witvrouw E, Cambier D. Analyse van de scapulothoracale spierrekrutering bij bovenhandse atleten met impingement symptomen. NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE. 2005;115(2):40–4.
MLA
Cools, Ann, Erik Witvrouw, and Dirk Cambier. “Analyse Van De Scapulothoracale Spierrekrutering Bij Bovenhandse Atleten Met Impingement Symptomen.” NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR FYSIOTHERAPIE 115.2 (2005): 40–44. Print.