Advanced search

Stress of leren? Toets van Karaseks groei- en strainhypothese bij jongeren in hun eerste baan

H De Witte, Elsy Verhofstadt (UGent) and Eddy Omey (UGent)
(2006) GEDRAG & ORGANISATIE. 19(4). p.232-250
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
De Witte, H, Elsy Verhofstadt, and Eddy Omey. 2006. “Stress of Leren? Toets Van Karaseks Groei- En Strainhypothese Bij Jongeren in Hun Eerste Baan.” Gedrag & Organisatie 19 (4): 232–250.
APA
De Witte, H, Verhofstadt, E., & Omey, E. (2006). Stress of leren? Toets van Karaseks groei- en strainhypothese bij jongeren in hun eerste baan. GEDRAG & ORGANISATIE, 19(4), 232–250.
Vancouver
1.
De Witte H, Verhofstadt E, Omey E. Stress of leren? Toets van Karaseks groei- en strainhypothese bij jongeren in hun eerste baan. GEDRAG & ORGANISATIE. 2006;19(4):232–50.
MLA
De Witte, H, Elsy Verhofstadt, and Eddy Omey. “Stress of Leren? Toets Van Karaseks Groei- En Strainhypothese Bij Jongeren in Hun Eerste Baan.” GEDRAG & ORGANISATIE 19.4 (2006): 232–250. Print.
@article{351168,
  author       = {De Witte, H and Verhofstadt, Elsy and Omey, Eddy},
  issn         = {0921-5077},
  journal      = {GEDRAG \& ORGANISATIE},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {232--250},
  title        = {Stress of leren? Toets van Karaseks groei- en strainhypothese bij jongeren in hun eerste baan},
  volume       = {19},
  year         = {2006},
}