Advanced search

Over een aanpak van spijbelen en schoolverzuim: van controlerende naar ondersteunende tussenkomst en terug... ?

Griet Verschelden (UGent) and Nicole Vettenburg (UGent)
(2006) WELWIJS (LEUVEN). 17. p.12-17
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Verschelden, Griet, and Nicole Vettenburg. 2006. “Over Een Aanpak Van Spijbelen En Schoolverzuim: Van Controlerende Naar Ondersteunende Tussenkomst En Terug... ?” Welwijs (leuven) 17: 12–17.
APA
Verschelden, Griet, & Vettenburg, N. (2006). Over een aanpak van spijbelen en schoolverzuim: van controlerende naar ondersteunende tussenkomst en terug... ? WELWIJS (LEUVEN), 17, 12–17.
Vancouver
1.
Verschelden G, Vettenburg N. Over een aanpak van spijbelen en schoolverzuim: van controlerende naar ondersteunende tussenkomst en terug... ? WELWIJS (LEUVEN). 2006;17:12–7.
MLA
Verschelden, Griet, and Nicole Vettenburg. “Over Een Aanpak Van Spijbelen En Schoolverzuim: Van Controlerende Naar Ondersteunende Tussenkomst En Terug... ?” WELWIJS (LEUVEN) 17 (2006): 12–17. Print.
@article{347554,
  author       = {Verschelden, Griet and Vettenburg, Nicole},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS (LEUVEN)},
  language     = {dut},
  pages        = {12--17},
  title        = {Over een aanpak van spijbelen en schoolverzuim: van controlerende naar ondersteunende tussenkomst en terug... ?},
  volume       = {17},
  year         = {2006},
}