Advanced search

Jongeren met problematische schoolloopbaan: reflectie vanuit sociaal-agogisch perspectief

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vettenburg, Nicole. 2006. “Jongeren Met Problematische Schoolloopbaan: Reflectie Vanuit Sociaal-agogisch Perspectief.” Tijdschrift Voor Jeugdrecht En Kinderrechten 7: 139–142.
APA
Vettenburg, Nicole. (2006). Jongeren met problematische schoolloopbaan: reflectie vanuit sociaal-agogisch perspectief. TIJDSCHRIFT VOOR JEUGDRECHT EN KINDERRECHTEN, 7, 139–142.
Vancouver
1.
Vettenburg N. Jongeren met problematische schoolloopbaan: reflectie vanuit sociaal-agogisch perspectief. TIJDSCHRIFT VOOR JEUGDRECHT EN KINDERRECHTEN. 2006;7:139–42.
MLA
Vettenburg, Nicole. “Jongeren Met Problematische Schoolloopbaan: Reflectie Vanuit Sociaal-agogisch Perspectief.” TIJDSCHRIFT VOOR JEUGDRECHT EN KINDERRECHTEN 7 (2006): 139–142. Print.
@article{347553,
  author       = {Vettenburg, Nicole},
  issn         = {1377-2104},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR JEUGDRECHT EN KINDERRECHTEN},
  language     = {dut},
  pages        = {139--142},
  title        = {Jongeren met problematische schoolloopbaan: reflectie vanuit sociaal-agogisch perspectief},
  volume       = {7},
  year         = {2006},
}