
Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang
- Author
- Hilde Van Keer (UGent) and Jean Verhaeghe (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-340394
- Chicago
- Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. 2004. “Begrijpend En Studerend Lezen: Samen Naar Strategische Diepgang.” In Taal Verwerven Op School. Taaldidactiek Voor Basisonderwijs En Eerste Graad Secundair, 189–217. Acco.
- APA
- Van Keer, H., & Verhaeghe, J. (2004). Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang. Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair (pp. 189–217). Acco.
- Vancouver
- 1.Van Keer H, Verhaeghe J. Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang. Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair. Acco; 2004. p. 189–217.
- MLA
- Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. “Begrijpend En Studerend Lezen: Samen Naar Strategische Diepgang.” Taal Verwerven Op School. Taaldidactiek Voor Basisonderwijs En Eerste Graad Secundair. Acco, 2004. 189–217. Print.
@incollection{340394, author = {Van Keer, Hilde and Verhaeghe, Jean}, booktitle = {Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair}, isbn = {9789033456619}, language = {eng}, pages = {189--217}, publisher = {Acco}, title = {Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang}, year = {2004}, }