Advanced search

Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang

Hilde Van Keer (UGent) and Jean Verhaeghe (UGent)
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. 2004. “Begrijpend En Studerend Lezen: Samen Naar Strategische Diepgang.” In Taal Verwerven Op School. Taaldidactiek Voor Basisonderwijs En Eerste Graad Secundair, 189–217. Acco.
APA
Van Keer, H., & Verhaeghe, J. (2004). Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang. Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair (pp. 189–217). Acco.
Vancouver
1.
Van Keer H, Verhaeghe J. Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang. Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair. Acco; 2004. p. 189–217.
MLA
Van Keer, Hilde, and Jean Verhaeghe. “Begrijpend En Studerend Lezen: Samen Naar Strategische Diepgang.” Taal Verwerven Op School. Taaldidactiek Voor Basisonderwijs En Eerste Graad Secundair. Acco, 2004. 189–217. Print.
@incollection{340394,
  author       = {Van Keer, Hilde and Verhaeghe, Jean},
  booktitle    = {Taal verwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair},
  isbn         = {9789033456619},
  language     = {eng},
  pages        = {189--217},
  publisher    = {Acco},
  title        = {Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang},
  year         = {2004},
}