Advanced search

Wat kan een multidisciplinaire literatuurstudie leren over het Gulfstream scenario voor klimaatsverandering in en rond Europa

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Meerbeeck, C, and Irenée Heyse. 2005. “Wat Kan Een Multidisciplinaire Literatuurstudie Leren over Het Gulfstream Scenario Voor Klimaatsverandering in En Rond Europa.” De Aardrijkskunde : Onderwijs in De Aardrijkskunde, Sociale Vorming En Milieubeheer 29 (1-2): 93–109.
APA
Van Meerbeeck, C., & Heyse, I. (2005). Wat kan een multidisciplinaire literatuurstudie leren over het Gulfstream scenario voor klimaatsverandering in en rond Europa. DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER, 29(1-2), 93–109.
Vancouver
1.
Van Meerbeeck C, Heyse I. Wat kan een multidisciplinaire literatuurstudie leren over het Gulfstream scenario voor klimaatsverandering in en rond Europa. DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER. 2005;29(1-2):93–109.
MLA
Van Meerbeeck, C, and Irenée Heyse. “Wat Kan Een Multidisciplinaire Literatuurstudie Leren over Het Gulfstream Scenario Voor Klimaatsverandering in En Rond Europa.” DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER 29.1-2 (2005): 93–109. Print.
@article{339883,
  author       = {Van Meerbeeck, C and Heyse, Iren{\'e}e},
  issn         = {0435-382X},
  journal      = {DE AARDRIJKSKUNDE : ONDERWIJS IN DE AARDRIJKSKUNDE, SOCIALE VORMING EN MILIEUBEHEER},
  language     = {dut},
  number       = {1-2},
  pages        = {93--109},
  title        = {Wat kan een multidisciplinaire literatuurstudie leren over het Gulfstream scenario voor klimaatsverandering in en rond Europa},
  volume       = {29},
  year         = {2005},
}