Advanced search

Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2006. “Herstelgericht Groepsoverleg (hergo): Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” In Handboek Leerlingenbegeleiding 2, 51–65. Mechelen: Wolters.
APA
Burssens, D, & Vettenburg, N. (2006). Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. Handboek leerlingenbegeleiding 2 (pp. 51–65). Mechelen: Wolters.
Vancouver
1.
Burssens D, Vettenburg N. Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. Handboek leerlingenbegeleiding 2. Mechelen: Wolters; 2006. p. 51–65.
MLA
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. “Herstelgericht Groepsoverleg (hergo): Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” Handboek Leerlingenbegeleiding 2. Mechelen: Wolters, 2006. 51–65. Print.
@incollection{334410,
  author       = {Burssens, D and Vettenburg, Nicole},
  booktitle    = {Handboek leerlingenbegeleiding 2},
  isbn         = {9067162272},
  language     = {dut},
  pages        = {51--65},
  publisher    = {Wolters},
  title        = {Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school},
  year         = {2006},
}