Advanced search
Add to list

Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. “Herstelgericht Groepsoverleg (hergo): Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” Handboek Leerlingenbegeleiding 2. Mechelen: Wolters, 2006. 51–65. Print.
APA
Burssens, D, & Vettenburg, N. (2006). Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. Handboek leerlingenbegeleiding 2 (pp. 51–65). Mechelen: Wolters.
Chicago author-date
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2006. “Herstelgericht Groepsoverleg (hergo): Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” In Handboek Leerlingenbegeleiding 2, 51–65. Mechelen: Wolters.
Chicago author-date (all authors)
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2006. “Herstelgericht Groepsoverleg (hergo): Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” In Handboek Leerlingenbegeleiding 2, 51–65. Mechelen: Wolters.
Vancouver
1.
Burssens D, Vettenburg N. Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. Handboek leerlingenbegeleiding 2. Mechelen: Wolters; 2006. p. 51–65.
IEEE
[1]
D. Burssens and N. Vettenburg, “Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school,” in Handboek leerlingenbegeleiding 2, Mechelen: Wolters, 2006, pp. 51–65.
@incollection{334410,
  author       = {{Burssens, D and Vettenburg, Nicole}},
  booktitle    = {{Handboek leerlingenbegeleiding 2}},
  isbn         = {{9067162272}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{51--65}},
  publisher    = {{Wolters}},
  title        = {{Herstelgericht groepsoverleg (hergo): een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school}},
  year         = {{2006}},
}