
De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent
- Author
- Mieke Van Houtte (UGent) , P STEVENS, Ann Sels, Karen Soens and Ronan Van Rossem (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-320851
- MLA
- Van Houtte, Mieke, et al. “De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (Niet Gepubliceerd). Project Ten Laste van de Dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur., Universiteit Gent, 2005, pp. 1–34.
- APA
- Van Houtte, M., STEVENS, P., Sels, A., Soens, K., & Van Rossem, R. (2005). De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
- Chicago author-date
- Van Houtte, Mieke, P STEVENS, Ann Sels, Karen Soens, and Ronan Van Rossem. 2005. “De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (Niet Gepubliceerd). Project Ten Laste van de Dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
- Chicago author-date (all authors)
- Van Houtte, Mieke, P STEVENS, Ann Sels, Karen Soens, and Ronan Van Rossem. 2005. “De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (Niet Gepubliceerd). Project Ten Laste van de Dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De Invloed van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
- Vancouver
- 1.Van Houtte M, STEVENS P, Sels A, Soens K, Van Rossem R. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent; 2005. p. 1–34.
- IEEE
- [1]M. Van Houtte, P. STEVENS, A. Sels, K. Soens, and R. Van Rossem, “De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent,” De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Universiteit Gent, Gent ; BELGIUM, pp. 1–34, 2005.
@misc{320851, author = {{Van Houtte, Mieke and STEVENS, P and Sels, Ann and Soens, Karen and Van Rossem, Ronan}}, issn = {{N/A}}, language = {{eng}}, pages = {{1--34}}, publisher = {{Universiteit Gent}}, series = {{De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur.}}, title = {{De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent}}, year = {{2005}}, }