Advanced search
Add to list

De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Houtte, Mieke, P STEVENS, Ann Sels, et al. “De Invloed Van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden Van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (niet Gepubliceerd). Project Ten Laste Van De Dotatie 2004 Van De Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. 2005 : 1–34. Print.
APA
Van Houtte, M., STEVENS, P., Sels, A., Soens, K., & Van Rossem, R. (2005). De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
Chicago author-date
Van Houtte, Mieke, P STEVENS, Ann Sels, Karen Soens, and Ronan Van Rossem. 2005. “De Invloed Van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden Van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (niet Gepubliceerd). Project Ten Laste Van De Dotatie 2004 Van De Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De Invloed Van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden Van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
Chicago author-date (all authors)
Van Houtte, Mieke, P STEVENS, Ann Sels, Karen Soens, and Ronan Van Rossem. 2005. “De Invloed Van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden Van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Eerste Verslag Verloop En Stand Onderzoek Met Financieel Overzicht (niet Gepubliceerd). Project Ten Laste Van De Dotatie 2004 Van De Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs En Gender (OJOG), Universiteit Gent.” De Invloed Van Structurele En Compositorische Schoolkenmerken Op Prestaties En Welbevinden Van Leerlingen in Het Secundair Onderwijs: Een Verklaring via Cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent.
Vancouver
1.
Van Houtte M, STEVENS P, Sels A, Soens K, Van Rossem R. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent. De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Gent ; BELGIUM: Universiteit Gent; 2005. p. 1–34.
IEEE
[1]
M. Van Houtte, P. STEVENS, A. Sels, K. Soens, and R. Van Rossem, “De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent,” De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Universiteit Gent, Gent ; BELGIUM, pp. 1–34, 2005.
@misc{320851,
  author       = {{Van Houtte, Mieke and STEVENS, P and Sels, Ann and Soens, Karen and Van Rossem, Ronan}},
  issn         = {{N/A}},
  language     = {{eng}},
  pages        = {{1--34}},
  publisher    = {{Universiteit Gent}},
  series       = {{De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur.}},
  title        = {{De invloed van structurele en compositorische schoolkenmerken op prestaties en welbevinden van leerlingen in het secundair onderwijs: een verklaring via cultuur. Eerste verslag verloop en stand onderzoek met financieel overzicht (niet gepubliceerd). Project ten laste van de dotatie 2004 van de Provincie Oost-Vlaanderen. Vakgroep Sociologie, Onderzoeksgroep Jeugd, Onderwijs en Gender (OJOG), Universiteit Gent}},
  year         = {{2005}},
}