Ghent University Academic Bibliography

Advanced

'Crash': Reading as a stream of hypotheses

Bart Vandenabeele UGent, B DEHAMERS and M GOETHALS (1993) Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs. 66. p.55-62
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle
publication status
published
subject
journal title
Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs
volume
66
pages
55-62 pages
UGent publication?
yes
classification
A4
id
320484
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-320484
date created
2005-08-17 18:10:00
date last changed
2016-12-19 15:44:34
@article{320484,
  author       = {Vandenabeele, Bart and DEHAMERS, B and GOETHALS, M},
  journal      = {Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs},
  pages        = {55--62},
  title        = {'Crash': Reading as a stream of hypotheses},
  volume       = {66},
  year         = {1993},
}

Chicago
Vandenabeele, Bart, B DEHAMERS, and M GOETHALS. 1993. “‘Crash’: Reading as a Stream of Hypotheses.” Werkmap Voor Taal- En Literatuuronderwijs 66: 55–62.
APA
Vandenabeele, B., DEHAMERS, B., & GOETHALS, M. (1993). “Crash”: Reading as a stream of hypotheses. Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs, 66, 55–62.
Vancouver
1.
Vandenabeele B, DEHAMERS B, GOETHALS M. “Crash”: Reading as a stream of hypotheses. Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs. 1993;66:55–62.
MLA
Vandenabeele, Bart, B DEHAMERS, and M GOETHALS. “‘Crash’: Reading as a Stream of Hypotheses.” Werkmap voor Taal- en Literatuuronderwijs 66 (1993): 55–62. Print.