Advanced search

Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school

(2005) WELWIJS (LEUVEN). 2. p.27-32
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2005. “Hergo Op School: Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” Welwijs (leuven) 2: 27–32.
APA
Burssens, D, & Vettenburg, N. (2005). Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. WELWIJS (LEUVEN), 2, 27–32.
Vancouver
1.
Burssens D, Vettenburg N. Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. WELWIJS (LEUVEN). 2005;2:27–32.
MLA
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. “Hergo Op School: Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” WELWIJS (LEUVEN) 2 (2005): 27–32. Print.
@article{319113,
  author       = {Burssens, D and Vettenburg, Nicole},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS (LEUVEN)},
  language     = {dut},
  pages        = {27--32},
  title        = {Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school},
  volume       = {2},
  year         = {2005},
}