Advanced search
Add to list

Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school

(2005) WELWIJS (LEUVEN). 2. p.27-32
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. “Hergo Op School: Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” WELWIJS (LEUVEN) 2 (2005): 27–32. Print.
APA
Burssens, D, & Vettenburg, N. (2005). Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. WELWIJS (LEUVEN), 2, 27–32.
Chicago author-date
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2005. “Hergo Op School: Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” Welwijs (leuven) 2: 27–32.
Chicago author-date (all authors)
Burssens, D, and Nicole Vettenburg. 2005. “Hergo Op School: Een Manier Om Constructief Om Te Gaan Met Ernstig Probleemgedrag Op School.” Welwijs (leuven) 2: 27–32.
Vancouver
1.
Burssens D, Vettenburg N. Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school. WELWIJS (LEUVEN). 2005;2:27–32.
IEEE
[1]
D. Burssens and N. Vettenburg, “Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school,” WELWIJS (LEUVEN), vol. 2, pp. 27–32, 2005.
@article{319113,
  author       = {{Burssens, D and Vettenburg, Nicole}},
  issn         = {{1378-6121}},
  journal      = {{WELWIJS (LEUVEN)}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{27--32}},
  title        = {{Hergo op school: een manier om constructief om te gaan met ernstig probleemgedrag op school}},
  volume       = {{2}},
  year         = {{2005}},
}