Advanced search

Een krachtige leeromgeving voor een activerend practicum fysica: ELO4PFYS

Els Van Zele (UGent) , Josephina Lenaerts (UGent) , Toon Van Hoecke (UGent) , Willem Wieme (UGent) , S VERMAEL and Olivier Cauberghe (UGent)
(2004) PRAKTIVARIA. 21. p.7-15
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Zele, Els, Josephina Lenaerts, Toon Van Hoecke, Willem Wieme, S VERMAEL, and Olivier Cauberghe. 2004. “Een Krachtige Leeromgeving Voor Een Activerend Practicum Fysica: ELO4PFYS.” Praktivaria 21: 7–15.
APA
Van Zele, E., Lenaerts, J., Van Hoecke, T., Wieme, W., VERMAEL, S., & Cauberghe, O. (2004). Een krachtige leeromgeving voor een activerend practicum fysica: ELO4PFYS. PRAKTIVARIA, 21, 7–15.
Vancouver
1.
Van Zele E, Lenaerts J, Van Hoecke T, Wieme W, VERMAEL S, Cauberghe O. Een krachtige leeromgeving voor een activerend practicum fysica: ELO4PFYS. PRAKTIVARIA. 2004;21:7–15.
MLA
Van Zele, Els, Josephina Lenaerts, Toon Van Hoecke, et al. “Een Krachtige Leeromgeving Voor Een Activerend Practicum Fysica: ELO4PFYS.” PRAKTIVARIA 21 (2004): 7–15. Print.
@article{312464,
  author       = {Van Zele, Els and Lenaerts, Josephina and Van Hoecke, Toon and Wieme, Willem and VERMAEL, S and Cauberghe, Olivier},
  journal      = {PRAKTIVARIA},
  pages        = {7--15},
  title        = {Een krachtige leeromgeving voor een activerend practicum fysica: ELO4PFYS},
  volume       = {21},
  year         = {2004},
}