Advanced search

Onderwijs aan jongeren met gedrag- en emotionele stoornissen: reflecties vanuit criminologisch odnerzoek

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Vettenburg, Nicole, and I HUYBREGTS. 2005. “Onderwijs Aan Jongeren Met Gedrag- En Emotionele Stoornissen: Reflecties Vanuit Criminologisch Odnerzoek.” In Onderwijskansen Voor Jongeren Met Gedrags- En Emotionele Problemen: Een Verkenning, 81–100. Garant.
APA
Vettenburg, Nicole, & HUYBREGTS, I. (2005). Onderwijs aan jongeren met gedrag- en emotionele stoornissen: reflecties vanuit criminologisch odnerzoek. Onderwijskansen voor jongeren met gedrags- en emotionele problemen: een verkenning (pp. 81–100). Garant.
Vancouver
1.
Vettenburg N, HUYBREGTS I. Onderwijs aan jongeren met gedrag- en emotionele stoornissen: reflecties vanuit criminologisch odnerzoek. Onderwijskansen voor jongeren met gedrags- en emotionele problemen: een verkenning. Garant; 2005. p. 81–100.
MLA
Vettenburg, Nicole, and I HUYBREGTS. “Onderwijs Aan Jongeren Met Gedrag- En Emotionele Stoornissen: Reflecties Vanuit Criminologisch Odnerzoek.” Onderwijskansen Voor Jongeren Met Gedrags- En Emotionele Problemen: Een Verkenning. Garant, 2005. 81–100. Print.
@incollection{308951,
  author       = {Vettenburg, Nicole and HUYBREGTS, I},
  booktitle    = {Onderwijskansen voor jongeren met gedrags- en emotionele problemen: een verkenning},
  isbn         = {90-441-1742-4},
  pages        = {81--100},
  publisher    = {Garant},
  title        = {Onderwijs aan jongeren met gedrag- en emotionele stoornissen: reflecties vanuit criminologisch odnerzoek},
  year         = {2005},
}