Advanced search
1 file | 1.95 MB Add to list

Literatuuronderwijs en het belang van verhalen

Author
Organization
Keywords
literature, education, narrative

Downloads

  • (...).pdf
    • full text
    • |
    • UGent only
    • |
    • PDF
    • |
    • 1.95 MB

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Vandermeersche, Geert. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 2012, pp. 10–13.
APA
Vandermeersche, G. (2012). Literatuuronderwijs en het belang van verhalen. In A. Mottart & S. Vanhooren (Eds.), HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings (pp. 10–13).
Chicago author-date
Vandermeersche, Geert. 2012. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” In HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 10–13.
Chicago author-date (all authors)
Vandermeersche, Geert. 2012. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” In HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, ed by. André Mottart and Steven Vanhooren, 10–13.
Vancouver
1.
Vandermeersche G. Literatuuronderwijs en het belang van verhalen. In: Mottart A, Vanhooren S, editors. HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings. 2012. p. 10–3.
IEEE
[1]
G. Vandermeersche, “Literatuuronderwijs en het belang van verhalen,” in HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, Brugge, 2012, pp. 10–13.
@inproceedings{3054251,
  author       = {{Vandermeersche, Geert}},
  booktitle    = {{HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings}},
  editor       = {{Mottart, André and Vanhooren, Steven}},
  keywords     = {{literature,education,narrative}},
  language     = {{dut}},
  location     = {{Brugge}},
  pages        = {{10--13}},
  title        = {{Literatuuronderwijs en het belang van verhalen}},
  year         = {{2012}},
}