Literatuuronderwijs en het belang van verhalen
- Author
- Geert Vandermeersche (UGent)
- Organization
- Keywords
- literature, education, narrative
Downloads
-
(...).pdf
- full text
- |
- UGent only
- |
- |
- 1.95 MB
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-3054251
- MLA
- Vandermeersche, Geert. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 2012, pp. 10–13.
- APA
- Vandermeersche, G. (2012). Literatuuronderwijs en het belang van verhalen. In A. Mottart & S. Vanhooren (Eds.), HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings (pp. 10–13).
- Chicago author-date
- Vandermeersche, Geert. 2012. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” In HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, edited by André Mottart and Steven Vanhooren, 10–13.
- Chicago author-date (all authors)
- Vandermeersche, Geert. 2012. “Literatuuronderwijs En Het Belang van Verhalen.” In HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, ed by. André Mottart and Steven Vanhooren, 10–13.
- Vancouver
- 1.Vandermeersche G. Literatuuronderwijs en het belang van verhalen. In: Mottart A, Vanhooren S, editors. HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings. 2012. p. 10–3.
- IEEE
- [1]G. Vandermeersche, “Literatuuronderwijs en het belang van verhalen,” in HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings, Brugge, 2012, pp. 10–13.
@inproceedings{3054251, author = {{Vandermeersche, Geert}}, booktitle = {{HSN : Het Schoolvak Nederlands, Proceedings}}, editor = {{Mottart, André and Vanhooren, Steven}}, keywords = {{literature,education,narrative}}, language = {{dut}}, location = {{Brugge}}, pages = {{10--13}}, title = {{Literatuuronderwijs en het belang van verhalen}}, year = {{2012}}, }