Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Tekortkomingen in de serviceverlening onmogelijk maken door een poka-yoke strategie

Willy Faché UGent (2012) HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.). 19(3). p.66-68
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
keyword
horeca, servicekwaliteit
journal title
HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.)
Hotel Bus. (Ned. ed.)
volume
19
issue
3
pages
66 - 68
ISSN
1371-421X
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
3034850
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-3034850
date created
2012-10-25 17:18:42
date last changed
2014-04-07 15:02:24
@article{3034850,
  author       = {Fach{\'e}, Willy},
  issn         = {1371-421X},
  journal      = {HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.)},
  keyword      = {horeca,servicekwaliteit},
  language     = {dut},
  number       = {3},
  pages        = {66--68},
  title        = {Tekortkomingen in de serviceverlening onmogelijk maken door een poka-yoke strategie},
  volume       = {19},
  year         = {2012},
}

Chicago
Faché, Willy. 2012. “Tekortkomingen in De Serviceverlening Onmogelijk Maken Door Een Poka-yoke Strategie.” Hotel Business (nederlandse Ed.) 19 (3): 66–68.
APA
Faché, W. (2012). Tekortkomingen in de serviceverlening onmogelijk maken door een poka-yoke strategie. HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.), 19(3), 66–68.
Vancouver
1.
Faché W. Tekortkomingen in de serviceverlening onmogelijk maken door een poka-yoke strategie. HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.). 2012;19(3):66–8.
MLA
Faché, Willy. “Tekortkomingen in De Serviceverlening Onmogelijk Maken Door Een Poka-yoke Strategie.” HOTEL BUSINESS (NEDERLANDSE ED.) 19.3 (2012): 66–68. Print.