Ghent University Academic Bibliography

Advanced

Hoe wordt op het lokale niveau vorm gegeven aan Brede School?

Lia Blaton UGent (2012) LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL). p.1-13
abstract
Brede School vond een tiental jaar geleden zijn weg naar onze contreien. In de beleidsaanbevelingen, opgesteld op basis van de ervaringen van 17 proefprojecten Brede School (2006-2009) werd aangegeven dat het lokale beleid een belangrijke rol speelt bij het vormgeven van Brede School (Joos, Ernalsteen e.a. 2010). Ook in eerdere artikels in deze gids voor flankerend onderwijsbeleid, werd al ingegaan op de rol van steden en gemeenten. In dit artikel bekijken we de diverse manieren waarop het lokale beleid in praktijk Brede School opneemt. Deze verschillende invullingen bieden inspiratie aan elkeen die vanuit een stad/gemeente Brede School wil faciliteren.
Please use this url to cite or link to this publication:
author
organization
year
type
journalArticle (original)
publication status
published
subject
keyword
Brede School, onderwijs, integrale benadering
journal title
LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL)
Lerende gem. (Bruss.)
issue
8
pages
1 - 13
ISSN
2033-0111
language
Dutch
UGent publication?
yes
classification
A4
copyright statement
I have transferred the copyright for this publication to the publisher
id
2976701
handle
http://hdl.handle.net/1854/LU-2976701
date created
2012-08-30 10:30:32
date last changed
2015-06-17 10:13:29
@article{2976701,
  abstract     = {Brede School vond een tiental jaar geleden zijn weg naar onze contreien. In de beleidsaanbevelingen, opgesteld op basis van de ervaringen van 17 proefprojecten Brede School (2006-2009) werd aangegeven dat het lokale beleid een belangrijke rol speelt bij het vormgeven van Brede School (Joos, Ernalsteen e.a. 2010). Ook in eerdere artikels in deze gids voor flankerend onderwijsbeleid, werd al ingegaan op de rol van steden en gemeenten. In dit artikel bekijken we de diverse manieren waarop het lokale beleid in praktijk Brede School opneemt. Deze verschillende invullingen bieden inspiratie aan elkeen die vanuit een stad/gemeente Brede School wil faciliteren.},
  author       = {Blaton, Lia},
  issn         = {2033-0111},
  journal      = {LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL)},
  keyword      = {Brede School,onderwijs,integrale benadering},
  language     = {dut},
  number       = {8},
  pages        = {1--13},
  title        = {Hoe wordt op het lokale niveau vorm gegeven aan Brede School?},
  year         = {2012},
}

Chicago
Blaton, Lia. 2012. “Hoe Wordt Op Het Lokale Niveau Vorm Gegeven Aan Brede School?” Lerende Gemeente (brussel) (8): 1–13.
APA
Blaton, L. (2012). Hoe wordt op het lokale niveau vorm gegeven aan Brede School? LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL), (8), 1–13.
Vancouver
1.
Blaton L. Hoe wordt op het lokale niveau vorm gegeven aan Brede School? LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL). 2012;(8):1–13.
MLA
Blaton, Lia. “Hoe Wordt Op Het Lokale Niveau Vorm Gegeven Aan Brede School?” LERENDE GEMEENTE (BRUSSEL) 8 (2012): 1–13. Print.