Advanced search

Trends in marktsegmentatie: van segmentatie naar integratie

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Van Kenhove, Patrick. 1994. “Trends in Marktsegmentatie: Van Segmentatie Naar Integratie.” In R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan Marketing Denken En Doen, 96–100. Roularta Books.
APA
Van Kenhove, P. (1994). Trends in marktsegmentatie: van segmentatie naar integratie. R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen (pp. 96–100). Roularta Books.
Vancouver
1.
Van Kenhove P. Trends in marktsegmentatie: van segmentatie naar integratie. R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen. Roularta Books; 1994. p. 96–100.
MLA
Van Kenhove, Patrick. “Trends in Marktsegmentatie: Van Segmentatie Naar Integratie.” R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan Marketing Denken En Doen. Roularta Books, 1994. 96–100. Print.
@incollection{294744,
  author       = {Van Kenhove, Patrick},
  booktitle    = {R. Duyck \& C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen},
  language     = {dut},
  pages        = {96--100},
  publisher    = {Roularta Books},
  title        = {Trends in marktsegmentatie: van segmentatie naar integratie},
  year         = {1994},
}