Advanced search
Add to list
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Kenhove, Patrick, and P Serneels. “De Eigenheid Van Distributiemarketing.” R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen 1995 : 107–111. Print.
APA
Van Kenhove, P., & Serneels, P. (1995). De eigenheid van distributiemarketing. R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen. Roularta Books.
Chicago author-date
Van Kenhove, Patrick, and P Serneels. 1995. “De Eigenheid Van Distributiemarketing.” R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan Marketing Denken En Doen. Roularta Books.
Chicago author-date (all authors)
Van Kenhove, Patrick, and P Serneels. 1995. “De Eigenheid Van Distributiemarketing.” R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan Marketing Denken En Doen. Roularta Books.
Vancouver
1.
Van Kenhove P, Serneels P. De eigenheid van distributiemarketing. R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen. Roularta Books; 1995. p. 107–11.
IEEE
[1]
P. Van Kenhove and P. Serneels, “De eigenheid van distributiemarketing,” R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen. Roularta Books, pp. 107–111, 1995.
@misc{294740,
  author       = {Van Kenhove, Patrick and Serneels, P},
  language     = {dut},
  pages        = {107--111},
  publisher    = {Roularta Books},
  series       = {R. Duyck & C. Van Tilborgh (eds.), Marketing Jaarboek: Aan marketing denken en doen},
  title        = {De eigenheid van distributiemarketing},
  year         = {1995},
}