Advanced search
Add to list

Een Master in Marketinganalyse en -planning (MAP)

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Theemsche, Bart, and Patrick Van Kenhove. “Een Master in Marketinganalyse En -planning (MAP).” Management Jaarboek 2000. Antwerpen: Academici Roularta Media, 2000. 130–132. Print.
APA
Van Theemsche, B., & Van Kenhove, P. (2000). Een Master in Marketinganalyse en -planning (MAP). Management Jaarboek 2000 (pp. 130–132). Antwerpen: Academici Roularta Media.
Chicago author-date
Van Theemsche, Bart, and Patrick Van Kenhove. 2000. “Een Master in Marketinganalyse En -planning (MAP).” In Management Jaarboek 2000, 130–132. Antwerpen: Academici Roularta Media.
Chicago author-date (all authors)
Van Theemsche, Bart, and Patrick Van Kenhove. 2000. “Een Master in Marketinganalyse En -planning (MAP).” In Management Jaarboek 2000, 130–132. Antwerpen: Academici Roularta Media.
Vancouver
1.
Van Theemsche B, Van Kenhove P. Een Master in Marketinganalyse en -planning (MAP). Management Jaarboek 2000. Antwerpen: Academici Roularta Media; 2000. p. 130–2.
IEEE
[1]
B. Van Theemsche and P. Van Kenhove, “Een Master in Marketinganalyse en -planning (MAP),” in Management Jaarboek 2000, Antwerpen: Academici Roularta Media, 2000, pp. 130–132.
@incollection{294328,
  author       = {Van Theemsche, Bart and Van Kenhove, Patrick},
  booktitle    = {Management Jaarboek 2000},
  issn         = {1372-035X},
  language     = {dut},
  pages        = {130--132},
  publisher    = {Academici Roularta Media},
  title        = {Een Master in Marketinganalyse en -planning (MAP)},
  year         = {2000},
}