Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs
- Author
- Frédéric Cotman
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-288808
- MLA
- Cotman, Frédéric. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN), vol. 31, no. 2, 2004, pp. 75–83.
- APA
- Cotman, F. (2004). Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs. INFO-FRANS (ANTWERPEN), 31(2), 75–83.
- Chicago author-date
- Cotman, Frédéric. 2004. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN) 31 (2): 75–83.
- Chicago author-date (all authors)
- Cotman, Frédéric. 2004. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN) 31 (2): 75–83.
- Vancouver
- 1.Cotman F. Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs. INFO-FRANS (ANTWERPEN). 2004;31(2):75–83.
- IEEE
- [1]F. Cotman, “Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs,” INFO-FRANS (ANTWERPEN), vol. 31, no. 2, pp. 75–83, 2004.
@article{288808, author = {{Cotman, Frédéric}}, issn = {{1782-9771}}, journal = {{INFO-FRANS (ANTWERPEN)}}, language = {{dut}}, number = {{2}}, pages = {{75--83}}, title = {{Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs}}, volume = {{31}}, year = {{2004}}, }