Advanced search
Add to list

Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs

(2004) INFO-FRANS (ANTWERPEN). 31(2). p.75-83
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Cotman, Frédéric. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN), vol. 31, no. 2, 2004, pp. 75–83.
APA
Cotman, F. (2004). Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs. INFO-FRANS (ANTWERPEN), 31(2), 75–83.
Chicago author-date
Cotman, Frédéric. 2004. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN) 31 (2): 75–83.
Chicago author-date (all authors)
Cotman, Frédéric. 2004. “Communicatief Taalonderwijs, Zo Oud Als de Straat: De Opkomst van Gespreksboekjes in Het Laatmiddeleeuwse Volkstaalonderwijs.” INFO-FRANS (ANTWERPEN) 31 (2): 75–83.
Vancouver
1.
Cotman F. Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs. INFO-FRANS (ANTWERPEN). 2004;31(2):75–83.
IEEE
[1]
F. Cotman, “Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs,” INFO-FRANS (ANTWERPEN), vol. 31, no. 2, pp. 75–83, 2004.
@article{288808,
  author       = {{Cotman, Frédéric}},
  issn         = {{1782-9771}},
  journal      = {{INFO-FRANS (ANTWERPEN)}},
  language     = {{dut}},
  number       = {{2}},
  pages        = {{75--83}},
  title        = {{Communicatief taalonderwijs, zo oud als de straat: de opkomst van gespreksboekjes in het laatmiddeleeuwse volkstaalonderwijs}},
  volume       = {{31}},
  year         = {{2004}},
}