Advanced search
Add to list

Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring

L Kuijte, Hilde Van Keer (UGent) and Dirk Gombeir (UGent)
(2004) SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK. 45. p.18-27
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Kuijte, L., et al. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, vol. 45, 2004, pp. 18–27.
APA
Kuijte, L., Van Keer, H., & Gombeir, D. (2004). Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring. SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, 45, 18–27.
Chicago author-date
Kuijte, L, Hilde Van Keer, and Dirk Gombeir. 2004. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK 45: 18–27.
Chicago author-date (all authors)
Kuijte, L, Hilde Van Keer, and Dirk Gombeir. 2004. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK 45: 18–27.
Vancouver
1.
Kuijte L, Van Keer H, Gombeir D. Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring. SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK. 2004;45:18–27.
IEEE
[1]
L. Kuijte, H. Van Keer, and D. Gombeir, “Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring,” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, vol. 45, pp. 18–27, 2004.
@article{287861,
  author       = {{Kuijte, L and Van Keer, Hilde and Gombeir, Dirk}},
  issn         = {{1780-0498}},
  journal      = {{SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK}},
  language     = {{dut}},
  pages        = {{18--27}},
  title        = {{Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring}},
  volume       = {{45}},
  year         = {{2004}},
}