- Author
- L Kuijte, Hilde Van Keer (UGent) and Dirk Gombeir (UGent)
- Organization
Citation
Please use this url to cite or link to this publication: http://hdl.handle.net/1854/LU-287861
- MLA
- Kuijte, L., et al. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, vol. 45, 2004, pp. 18–27.
- APA
- Kuijte, L., Van Keer, H., & Gombeir, D. (2004). Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring. SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, 45, 18–27.
- Chicago author-date
- Kuijte, L, Hilde Van Keer, and Dirk Gombeir. 2004. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK 45: 18–27.
- Chicago author-date (all authors)
- Kuijte, L, Hilde Van Keer, and Dirk Gombeir. 2004. “Strategieën Voor Begrijpend Lezen via Peer Tutoring.” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK 45: 18–27.
- Vancouver
- 1.Kuijte L, Van Keer H, Gombeir D. Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring. SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK. 2004;45:18–27.
- IEEE
- [1]L. Kuijte, H. Van Keer, and D. Gombeir, “Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring,” SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK, vol. 45, pp. 18–27, 2004.
@article{287861, author = {{Kuijte, L and Van Keer, Hilde and Gombeir, Dirk}}, issn = {{1780-0498}}, journal = {{SCHOOL- EN KLASPRAKTIJK}}, language = {{dut}}, pages = {{18--27}}, title = {{Strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring}}, volume = {{45}}, year = {{2004}}, }