Advanced search
Add to list

Lezen met z'n twee. Het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via "peer tutoring"

Hilde Van Keer (UGent) and B AMPE
(2003) De Katholieke Schoolgids. 57(1). p.32-41
Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Keer, Hilde, and B AMPE. “Lezen Met Z’n Twee. Het Verwerven Van Strategieën Voor Begrijpend Lezen via ‘Peer Tutoring’.” De Katholieke Schoolgids 57.1 (2003): 32–41. Print.
APA
Van Keer, H., & AMPE, B. (2003). Lezen met z’n twee. Het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via “peer tutoring.” De Katholieke Schoolgids, 57(1), 32–41.
Chicago author-date
Van Keer, Hilde, and B AMPE. 2003. “Lezen Met Z’n Twee. Het Verwerven Van Strategieën Voor Begrijpend Lezen via ‘Peer Tutoring’.” De Katholieke Schoolgids 57 (1): 32–41.
Chicago author-date (all authors)
Van Keer, Hilde, and B AMPE. 2003. “Lezen Met Z’n Twee. Het Verwerven Van Strategieën Voor Begrijpend Lezen via ‘Peer Tutoring’.” De Katholieke Schoolgids 57 (1): 32–41.
Vancouver
1.
Van Keer H, AMPE B. Lezen met z’n twee. Het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via “peer tutoring.”De Katholieke Schoolgids. 2003;57(1):32–41.
IEEE
[1]
H. Van Keer and B. AMPE, “Lezen met z’n twee. Het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via ‘peer tutoring,’” De Katholieke Schoolgids, vol. 57, no. 1, pp. 32–41, 2003.
@article{287853,
  author       = {Van Keer, Hilde and AMPE, B},
  issn         = {N/A},
  journal      = {De Katholieke Schoolgids},
  language     = {eng},
  number       = {1},
  pages        = {32--41},
  title        = {Lezen met z'n twee. Het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via "peer tutoring"},
  volume       = {57},
  year         = {2003},
}