Advanced search

Het strategisch marketingproces als middel voor integrale kwaliteitszorg inzake jeugdsport in federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop en Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Verhoeven, Michel, Paul De Knop, Kristine De Martelaer, Willy Laporte, and Johan Haentjens. “Het Strategisch Marketingproces Als Middel Voor Integrale Kwaliteitszorg Inzake Jeugdsport in Federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop En Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.”
APA
Verhoeven, M., De Knop, P., De Martelaer, K., Laporte, W., & Haentjens, J. (n.d.). Het strategisch marketingproces als middel voor integrale kwaliteitszorg inzake jeugdsport in federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop en Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.
Vancouver
1.
Verhoeven M, De Knop P, De Martelaer K, Laporte W, Haentjens J. Het strategisch marketingproces als middel voor integrale kwaliteitszorg inzake jeugdsport in federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop en Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.
MLA
Verhoeven, Michel, Paul De Knop, Kristine De Martelaer, et al. “Het Strategisch Marketingproces Als Middel Voor Integrale Kwaliteitszorg Inzake Jeugdsport in Federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop En Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.” n. pag. Print.
@misc{280962,
  author       = {Verhoeven, Michel and De Knop, Paul and De Martelaer, Kristine and Laporte, Willy and Haentjens, Johan},
  language     = {eng},
  title        = {Het strategisch marketingproces als middel voor integrale kwaliteitszorg inzake jeugdsport in federaties. Kwaliteit in Jeugdsport, De Knop en Buisman (eds.), VUBpress, Brussel, 1998, 103-124.},
}