Advanced search

Leerlingenbegeleiding: pedagogische, ethische en juridische aspecen in conflict? Commentaar bij een studiedag ingericht op 27 maart 1997 van het Departement Lerarenopleiding

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

Chicago
Aelterman, Antonia. 1997. “Leerlingenbegeleiding: Pedagogische, Ethische En Juridische Aspecen in Conflict? Commentaar Bij Een Studiedag Ingericht Op 27 Maart 1997 Van Het Departement Lerarenopleiding.” Welwijs (leuven) (4): 8–10.
APA
Aelterman, A. (1997). Leerlingenbegeleiding: pedagogische, ethische en juridische aspecen in conflict? Commentaar bij een studiedag ingericht op 27 maart 1997 van het Departement Lerarenopleiding. WELWIJS (LEUVEN), (4), 8–10.
Vancouver
1.
Aelterman A. Leerlingenbegeleiding: pedagogische, ethische en juridische aspecen in conflict? Commentaar bij een studiedag ingericht op 27 maart 1997 van het Departement Lerarenopleiding. WELWIJS (LEUVEN). 1997;(4):8–10.
MLA
Aelterman, Antonia. “Leerlingenbegeleiding: Pedagogische, Ethische En Juridische Aspecen in Conflict? Commentaar Bij Een Studiedag Ingericht Op 27 Maart 1997 Van Het Departement Lerarenopleiding.” WELWIJS (LEUVEN) 4 (1997): 8–10. Print.
@article{276364,
  author       = {Aelterman, Antonia},
  issn         = {1378-6121},
  journal      = {WELWIJS (LEUVEN)},
  language     = {dut},
  number       = {4},
  pages        = {8--10},
  title        = {Leerlingenbegeleiding: pedagogische, ethische en juridische aspecen in conflict? Commentaar bij een studiedag ingericht op 27 maart 1997 van het Departement Lerarenopleiding},
  year         = {1997},
}