Advanced search
Add to list

De moment-consument draagt de distributie uit

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Van Kenhove, Patrick. “De Moment-consument Draagt De Distributie Uit.” T. VAN ROY (ed.), Marketing en Communicatie overmorgen, A brave new world? 1997 : 84–92. Print.
APA
Van Kenhove, P. (1997). De moment-consument draagt de distributie uit. T. VAN ROY (ed.), Marketing en Communicatie overmorgen, A brave new world?
Chicago author-date
Van Kenhove, Patrick. 1997. “De Moment-consument Draagt De Distributie Uit.” T. VAN ROY (ed.), Marketing En Communicatie Overmorgen, A Brave New World?
Chicago author-date (all authors)
Van Kenhove, Patrick. 1997. “De Moment-consument Draagt De Distributie Uit.” T. VAN ROY (ed.), Marketing En Communicatie Overmorgen, A Brave New World?
Vancouver
1.
Van Kenhove P. De moment-consument draagt de distributie uit. T. VAN ROY (ed.), Marketing en Communicatie overmorgen, A brave new world? 1997. p. 84–92.
IEEE
[1]
P. Van Kenhove, “De moment-consument draagt de distributie uit,” T. VAN ROY (ed.), Marketing en Communicatie overmorgen, A brave new world? pp. 84–92, 1997.
@misc{274194,
  author       = {Van Kenhove, Patrick},
  language     = {eng},
  pages        = {84--92},
  series       = {T. VAN ROY (ed.), Marketing en Communicatie overmorgen, A brave new world?},
  title        = {De moment-consument draagt de distributie uit},
  year         = {1997},
}