Advanced search
Add to list

Het curriculum: een onderwijssociologische benadering

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Aelterman, Antonia. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN 41.3 (1996): 286–309. Print.
APA
Aelterman, A. (1996). Het curriculum: een onderwijssociologische benadering. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, 41(3), 286–309.
Chicago author-date
Aelterman, Antonia. 1996. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” Tijdschrift Voor Sociale Wetenschappen 41 (3): 286–309.
Chicago author-date (all authors)
Aelterman, Antonia. 1996. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” Tijdschrift Voor Sociale Wetenschappen 41 (3): 286–309.
Vancouver
1.
Aelterman A. Het curriculum: een onderwijssociologische benadering. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN. 1996;41(3):286–309.
IEEE
[1]
A. Aelterman, “Het curriculum: een onderwijssociologische benadering,” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, vol. 41, no. 3, pp. 286–309, 1996.
@article{267092,
  author       = {Aelterman, Antonia},
  issn         = {0040-7615},
  journal      = {TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN},
  language     = {eng},
  number       = {3},
  pages        = {286--309},
  title        = {Het curriculum: een onderwijssociologische benadering},
  volume       = {41},
  year         = {1996},
}