Advanced search
Add to list

Het curriculum: een onderwijssociologische benadering

Author
Organization

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
Aelterman, Antonia. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, vol. 41, no. 3, 1996, pp. 286–309.
APA
Aelterman, A. (1996). Het curriculum: een onderwijssociologische benadering. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, 41(3), 286–309.
Chicago author-date
Aelterman, Antonia. 1996. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN 41 (3): 286–309.
Chicago author-date (all authors)
Aelterman, Antonia. 1996. “Het Curriculum: Een Onderwijssociologische Benadering.” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN 41 (3): 286–309.
Vancouver
1.
Aelterman A. Het curriculum: een onderwijssociologische benadering. TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN. 1996;41(3):286–309.
IEEE
[1]
A. Aelterman, “Het curriculum: een onderwijssociologische benadering,” TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN, vol. 41, no. 3, pp. 286–309, 1996.
@article{267092,
  author       = {{Aelterman, Antonia}},
  issn         = {{0040-7615}},
  journal      = {{TIJDSCHRIFT VOOR SOCIALE WETENSCHAPPEN}},
  language     = {{eng}},
  number       = {{3}},
  pages        = {{286--309}},
  title        = {{Het curriculum: een onderwijssociologische benadering}},
  volume       = {{41}},
  year         = {{1996}},
}