Advanced search
Add to list
Author

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Rijcke, Jacques. “Hoe Kijkt de Manager Naar Marketing ? Een Terugblik En Een Blik Vooruit.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, 1996, pp. 70–74.
APA
De Rijcke, J. (1996). Hoe kijkt de manager naar marketing ? Een terugblik en een blik vooruit.
Chicago author-date
De Rijcke, Jacques. 1996. “Hoe Kijkt de Manager Naar Marketing ? Een Terugblik En Een Blik Vooruit.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw.
Chicago author-date (all authors)
De Rijcke, Jacques. 1996. “Hoe Kijkt de Manager Naar Marketing ? Een Terugblik En Een Blik Vooruit.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw.
Vancouver
1.
De Rijcke J. Hoe kijkt de manager naar marketing ? Een terugblik en een blik vooruit. R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw. 1996. p. 70–4.
IEEE
[1]
J. De Rijcke, “Hoe kijkt de manager naar marketing ? Een terugblik en een blik vooruit,” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw. pp. 70–74, 1996.
@misc{265105,
  author       = {{De Rijcke, Jacques}},
  language     = {{eng}},
  pages        = {{70--74}},
  series       = {{R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw}},
  title        = {{Hoe kijkt de manager naar marketing ? Een terugblik en een blik vooruit}},
  year         = {{1996}},
}