Advanced search
Add to list
Author

Citation

Please use this url to cite or link to this publication:

MLA
De Rijcke, Jacques. “Een Brug Naar de Marketingbijdragen.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, p. 69, 1996.
APA
De Rijcke, J. (1996). Een brug naar de marketingbijdragen.
Chicago author-date
De Rijcke, Jacques. 1996. “Een Brug Naar de Marketingbijdragen.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, p. 69.
Chicago author-date (all authors)
De Rijcke, Jacques. 1996. “Een Brug Naar de Marketingbijdragen.” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (Eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie Vzw, p. 69.
Vancouver
1.
De Rijcke J. Een brug naar de marketingbijdragen. R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, p. 69. 1996.
IEEE
[1]
J. De Rijcke, “Een brug naar de marketingbijdragen,” R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, p. 69. 1996.
@misc{265103,
  author       = {{De Rijcke, Jacques}},
  language     = {{eng}},
  series       = {{R. Duyck, C. Van Tilborg & L. Jacobs (eds.), Management Jaarboek, Zellik : Roularta Books/Vlaamse Management Associatie vzw, p. 69}},
  title        = {{Een brug naar de marketingbijdragen}},
  year         = {{1996}},
}